ویدیو : لایو عاشقانه همسر مدلینگ سپهر حیدری

به تازگی ویدیویی از لایو عاشقانه همسر مدلینگ سپهر حیدری در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از پخش زنده اینستاگرام از همسر مدلینگ سپهر حیدری در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از لایو همسر مدلینگ سپهر حیدری حواشی بسیاری را ساخته است.

لایو عاشقانه همسر مدلینگ سپهر حیدری

لایو جدیدی از همسر سچهر حیدری

سپهر حیدری پس از دیدار دوستانه یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان درجمع خبرنگاران، گفت:

“بانی این بازی خدا بود و فقط هادی نوروزی بود که برگزاری این بازی را به دل من انداخت تا کاری کنم که دل خانواده‌اش شاد شود. متاسفانه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس در این چند روز مرا خیلی اذیت کردند.”

وی ادامه داد:

“آقایان بدانند من هم پیشکسوت و کاپیتان این تیم بودم و چندین قهرمانی را با پرسپولیس بدست آوردم اما هیچ ادعایی نداشتم.متاسفانه برخی از پیشکسوتان به من قول دادند که می‌آیند اما امروز جواب تلفن من را ندادند. خوشبختانه بزرگانی چون کریم باقری امروز به این بازی آمدند و مرا تنها نگذاشتند.”

لایو عاشقانه همسر مدلینگ سپهر حیدری
لایو جدیدی از همسر سچهر حیدری

پخش زنده اینستاگرام از همسر مدلینگ سپهر حیدری

در ادامه می‌توانید ویدیویی از لایو همسر مدلینگ سپهر حیدری را ببینید:

 

آرام جوینده در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است. آرام جوینده قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. آرام جوینده همسر سپهر حیدری مورد توجه فعالان مد قرار دارد.Esfand 17, 1401 AP

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *