ببینید: توهین عجیب به مستاجران در آنتن زنده شبکه سه! +ویدیو

توهین به مستاجران مسابقه قهرمان ؛ در قسمت جدید برنامه قهرمان یوسف تیموری و ایمان قیاسی، در سکانسی اشاره معنی داری به مستاجران شد که در فضای مجازی ملتهب شد.

در قسمتی از ویژه برنامه شبکه سه، مجری اشاره معنی داری به مستاجران کرد که در مجازی مورد توجه قرار گرفته. در ادامه مطلب با خبر توهین کردن ایمان قیاسی به مستاجران همراه ما بمانید.

توهین به مستاجران مسابقه قهرمان

  • توهین به مستاجران ایمان قیاسی

به گزارش منابع خبری:

 در قسمتی از ویژه برنامه شبکه سه، مجری اشاره معنی داری به مستاجران کرد که در مجازی مورد توجه قرار گرفته. یکی از کاربران در این باره نوشته: یعنی اونایی که صاحب خونه نیستن بی کلاسن؟ آتیش گرفتم با این ویدئو!

در ادامه می‌توانید فیلم توهین به مستاجران در مسابقه قهرمان را مشاهده کنید:

قهرمان نام مسابقه‌ای تلویزیونی به تهیه‌ کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی است. این برنامه با محوریت مهارتی به دستور گروه اجتماعی شبکه سوم سیما تهیه و تولید شده است و رقابت بین نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌‌کنندگان از نکات اصلی و مهم آن محسوب می‌شود و در واقع رقابت‌کنندگان با چنین شاخصه‌‌هایی باید برای حضور در مسابقه آماده شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. قهرمان پروژه‌ای بین‌المللی است که از قاب تلویزیون پخش می‌شود و در واقع برای نخستین بار است که شبکه سه سیما به سراغ ساخت برنامه‌ای مهارتی جدید در سطح بین‌الملل رفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *