ببینید: ویدیوی دیده نشده از تولد محمدرضا گلزار

پس از علنی شدن ازدواج رضا گلزار، حواشی و ویدئوهای زیادی برای این سلبریتی به وجود آمد که در ادامه به ویدیوی دیده نشده از تولد محمدرضا گلزار خواهیم پرداخت.

به تازگی، فیلم تولد رضا گلزار در فضای مجازی تحت عنوان ویدیوی قدیمی تولد گرفتن رضا گلزار به انتشار رسید تا حواس طرفداران را پرت کند و حواشی زیاد این بازیگر را بخواباند. فیلم قدیمی جشن تولد گلزار به تازگی منتشر شد و تولد واقعی رضا گلزار، در تاریخ یکم فروردین است.

ویدیوی دیده نشده از تولد محمدرضا گلزار

فیلم تولد رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. او پس از اینکه ازدواج کرد، حواشی و جنجال‌های زیادی را برای خودش تراشید.

بیشتر بخوانید:

رابطه عاشقانه پاریس هیلتون و گلزار حقیقت دارد؟

وضعیت عجیب طرفدار محمدرضا گلزار بعد از عروسی

گریه و ناله فن پیج‌های او، شایعات مبنی بر هیلاری پاریس و شایعاتی که امین فردین برای او درست کرد، او را به یکی از حاشیه‌دار ترین سلبریتی‌های چند روز اخیر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم ضجه های یک دختر بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

ویدیوی دیده نشده از تولد محمدرضا گلزار
ویدیوی قدیمی تولد گرفتن رضا گلزار

ویدیوی قدیمی تولد گرفتن رضا گلزار

در ادامه می‌توانید فیلم قدیمی جشن تولد گلزار را ببینید:

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی ۱۳۹۴، آینه بغل ۱۳۹۶، رحمان ۱۴۰۰ ۱۳۹۷ و ما همه با هم هستیم ۱۳۹۸ حضور داشته است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده شکایت گلزار از شاهین صمدپور

ویدیو : واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *