فوری: خداحافظی علی علیزاده از دنیای سیاست!

خداحافظی علی علیزاده ؛ علی علیزاده فعال در حوضه سیاست، دیروز در توییتی اعلام کرد که قصد دارد از  دنیای سیاست خداحافظی کند!

علی علیزاده، سلبریتی سیاسی با انتشار توییتی در توییتر رسما از دنیای سیاست خداحافظی کرد. در ادامه مطلب با خبر خداحافظی علیزاده همراه ما بمانید.

خداحافظی علی علیزاده

  • علی علیزاده خداحافظی

یکسال پیش در چنین روزی علیزاده در کلاب‌هاوس با ارائه تحلیلی گفت که ایران نیاز به احیای برجام ندارد و کافی است دولت رییسی سیاست‌های چرخش به شرق را ادامه دهد تا گشایش اقتصادی حاصل شود. علیزاده گفت:

اگر یکسال دیگر چنین نشد من از فضای سیاسی و رسانه‌ای ایران خداحافظی میکنم. حالا به روز وعده رسیده‌ایم و انسان صادق موظف است که وعده خود را وفا کند.

خداحافظی علی علیزاده

خداحافظی علیزاده از دنیای سیاست

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ایرانی ساکن لندن است. علیزاده به‌عنوان تحلیلگر در شبکه‌های افق و چهار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بی‌بی‌سی فارسی، الجزیره و سی‌ان‌ان حضور داشته‌است. او در دانشگاه میدلسکس در رشته فلسفه تحصیل و تدریس کرده‌است. وی مدتی تحت عنوان استاد دانشگاه میدلسکس در بی‌بی‌سی فارسی فعالیت می‌کرد. اما هیچ‌گونه شواهدی مبنی‌بر اینکه وی در این دانشگاه عضو هیئت علمی بوده باشد وجود ندارد. بر اساس پایگاه علمی اسکوپوس اولین و آخرین مقاله علمی وی در سال ۲۰۰۹ در مجله فلسفه رادیکال منتشر شده و مقاله علمی دیگری از وی منتشر نشده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *