قیمت روز محصولات ایران خودرو 28 خرداد ؛ افزایش30 میلیونی قیمت ها نسبت به دیروز!

در این مطلب می‌توانید قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 خرداد 1402 را مشاهده کنید. قیمت محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت 10 تا 30 میلیونی مواجه شد!

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز در بازار آزاد دستخوش تغییراتی شده و اغلب مدل‌های این کارخانه نسبت به دیروز بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون بیشتر معامله فروخته می‌شوند. در ادامه مطلب با خبر قیمت خودرو های ایران خودرو 28 خرداد 1402 همراه ما بمانید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 خرداد 1402

  • قیمت خودرو امروز 28 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییراتی همراه شد. قیمت اغلب محصولات ایران‌خودرو امروز یکشنبه ۲۸ خرداد بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون افزایش پیدا کرده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که جزو گران‌ترین محصولات داخلی است، امروز همزمان با دنا پلاس شش‌دنده‌ای بیشترین رشد قیمت را به‌ثبت رساند و با افزایش قیمت ۳۰ میلیونی پا به بازار گذاشت. قیمت محصولات ایرانخودرو امروز یکشنبه ۲۸ خرداد در بازار آزاد دستخوش تغییراتی شده و اغلب مدل‌های این کارخانه نسبت به دیروز بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون بیشتر معامله فروخته می‌شوند.  سمند Ef۷ بنزینی و دوگانه‌سوز هم که کمترین رشد قیمت را داشتند، ۱۰ میلیون بیشتر از دیروز فروخته می‌شوند.

لیست قیمت خودرو امروز 28 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 خرداد 1402

با توجه به تجربیات گذشته در چنین موقعیت‌هایی مردم برای حفظ ارزش پول خود به سراغ بازارهای مشخصی از جمله طلا، سکه و دلار می‌رفتند اما چند سالی است که خودرو به محبوب ترین بازار برای سرمایه‌گذاری مردم ایران تبدیل شده است همین موضوع باعث شده است تا با اندک تغییری در قیمت دلار یا خودرو عرضه‌ای کاذب که بیش از نیاز واقعی یک مصرف‌کننده است اتفاق بیفتد.  بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی معمولا از یکدیگر پیروی می‌کنند، اما امروز بازار مونتاژی‌ها به شکل کامل به جز در مورد دو محصول کرمان‌موتور از بازار خودرو‌های داخلی جا ماند و اکثر خودرو‌ها بدون هیچ نوسانی درجایگاه قیمتی روز قبل خود باقی ماندند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *