فوری: عربستان به دنبال کسب میزبانی اکسپو 2030 است!

عربستان پیش بینی کرده انده است که اکسپو ریاض 2030 در مکانی به مساحت یک میلیون مترمربع برپا می‌شود و می‌توانید بیش از 40 میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی در رقابت با شهرهای رم ایتالیا، پوسان کره جنوبی و اودیسا اوکراین، تلاش می کند میزبان نمایشگاه بزرگ بین المللی اکسپو 2030 باشد. در ادامه مطلب با خبر عربستان اکسپو ۲۰۳۰ همراه ما بمانید.

اکسپو ریاض 2030

  • اکسپو 2030 در عربستان

به گزارش منابع خبری:

عربستان سعودی به دنبال کسب میزبانی اکسپو 2030 است!

به همین دلیل عربستان سعودی روز دوشنبه در پاریس مراسمی برای معرفی و اعلام حمایت از میزبانی ریاض برای اکسپو 2030 در پاریس برگزار کرد. محمد بن سلمان ولیعهد سعودی هم که به فرانسه سفر کرده در این مراسم شرکت داشت. شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی در رقابت با شهرهای رم ایتالیا، پوسان کره جنوبی و اودیسا اوکراین، تلاش می کند میزبان نمایشگاه بزرگ بین المللی اکسپو 2030 باشد.

عربستان نمایشگاه اکسپو 2030

اکسپو یا نمایشگاه جهانی هر 5 سال یک بار به مدت 6 ماه برگزار می شود. در این نمایشگاه هر کشور، یک غرفه دارد اکسپو در سال 2020 در شهر دبی امارات برگزار شده بود. تاکنون 85 کشور از 175 کشور عضو اکسپو حمایت خود را از اعطای میزبانی به ریاض اعلام کرده اند. همچنین سعودی ها پیش بینی کرده اند اکسپو ریاض 2030 در مکانی به مساحت یک میلیون مترمربع برپا شود 40 میلیون بازدیدکننده داشته باشد و 226 کشور و سازمان بین المللی در آن حاضر باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *