ببینید: اقدام عجیب هادی چوپان در باشگاه بدنسازی همه را شوکه کرد!

اقدام عجیب هادی چوپان در باشگاه بدنسازی ؛ هادی چوپان در صفحه شخصی خودش عکس عجیب و جالبی را آپلود کرد که باعث تعجب و شوکه شدن کاربران شد.

هادی چوپان بدنسازی و قهرمان پرورش اندام ایران و جهان که سال پیش قهرمان مسابقات مسترالمپیا شده بود، یک پست جالب در اینستاگرام منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر هادی چوپان پوشک بچه همراه ما بمانید.

اقدام عجیب هادی چوپان در باشگاه بدنسازی

  • پوشک بچه هادی چوپان

هادی چوپان با ارسال یک عکس از تعویض پوشک فرزندش، در صفحه شخصی خود نوشت:

اول یادگیری شغل ابدی، دوم تشکیل زندگی، سوم تشکیل خانواده، چهارم آینده سازی، پنجم ورزش، ششم قهرمانی.

هادی چوپان که روزی چندین ساعت به ورزش کردن و پرورش بدنش می‌پردازد، ویدیویی از عوض کردن پوشک فرزندش در باشگاه بدنسازی منتشر کرد و همچنین روز جهانی پدر را که ۱۸ جون بود، تبریک گفت. در ادامه می‌توانید عکس پوشک عوض کردن هادی چوپان را مشاهده کنید:

اقدام عجیب هادی چوپان در باشگاه بدنسازی

هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد. هادی چوپان (Hadi Choopan) روز 26 سپتامبر 1987 در روستای «ابنو» از شهرستان «سپیدان» استان فارس در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد. از سال 1379 وقتی هنوز کودک 13 ساله بود در کنار برادر بزرگترش حسن ورزش بدنسازی را شروع کرد تا اینکه از 15 سالگی از باشگاه پارس بصورت حرفه ای ادامه داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *