ببینید: چهره عجیب مهتاب کرامتی که تا حالا ندیده اید! [+تصویر]

چهره عجیب مهتاب کرامتی ؛ تصویری از مهتاب کرامتی با گریم قاجاری منتشر شده است که در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته است.

تصویری جالب و دیده نشده از مهتاب کرامتی که یکی از زیباترین بازیگران ایرانی است منتشر شده است.تصویری که با یک گریم جالب و چهره قجری زیبا همراه است. در ادامه مطلب با خبر گریم قجری مهتاب کرامتی همراه ما بمانید.

چهره عجیب مهتاب کرامتی

  • گریم قاجاری مهتاب کرامتی

به گزارش منابع خبری:

تصویری متفاوت از چهره مهتاب کرامتی بازیگر ساده و بی حاشیه ایرانی با یک گریم متفاوت و چهره قجری که زیبایی خاصی به او بخشیده منتشر شد. در ادامه می‌توانید عکس چهره متفاوت مهتاب کرامتی را مشاهده کنید:

بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد. مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است. او سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *