فوری: بازیگر فیلم «اینک آخرالزمان» درگذشت! +بیوگرافی

درگذشت بازیگر اینک آخرالزمان ؛ فردریک فورست بازیگر فیلم اینک آخرالزمان  ساخته فرانسیس فورد، در ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

«فردریک فورست» بازیگری که در سال ۱۹۷۹ نقشی به‌یادماندنی در فیلم «اینک آخرالزمان» داشت و در همان سال برای فیلم «رُز» نامزد اسکار شد، در ۸۶ سالگی درگذشت. در ادامه مطلب با خبر درگذشت فردریک فورست همراه ما بمانید.

درگذشت بازیگر اینک آخرالزمان

  • فردریک فورست درگذشت

به گزارش منابع خبری:

«فورست» در فیلم «اینک آخرالزمان» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» در نقش جِی سرآشپز سابق نیواورلئان در قایق گشتی رودخانه بازی می‌کرد.

فردریک فورست، بازیگر انعطاف‌پذیری که بیشتر به خاطر بازی در نقش سرآشپز هیکس در فیلم «اینک آخرالزمان» و کسب نامزدی اسکار برای نقش «هوستون دایر»، گروهبان ارتشی که قلب بت میدلر را در فیلم «رز» تسخیر کرده بود، به یاد آورده می‌شد، از دنیا رفت. او ۸۶ ساله بود.

درگذشت بازیگر اینک آخرالزمان

بیوگرافی فردریک فورست

«فردریک فورست» متولد ۲۳ دسامبر ۱۹۳۶ در تگزاس، در دانشگاه مسیحی تگزاس تحصیل کرد و بعدها موفق شد جایزه برجسته فارغ التحصیلان را دریافت کرد. او سپس زیر نظر «سانفورد مایزنر» کار کرد و بازیگری را روی صحنه شروع کرد و با ایفای نقش در نمایش «ویت راک»، وارد هالیوود شد. اولین نقش او در سینما در فیلم «وقتی افسانه‌ها می‌میرند» ساخته «استوارت میلر» رقم خورد که برای او نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر نوظهور را در سال ۱۹۷۳ به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *