سینا زند دوبلور جوان فیلم تنها در خانه درگذشت +بیوگرافی

درگذشت سینا زند ؛ سینا زند دوبلور جوان فیلم تنها در خانه شامگاه یکشنبه ۳۱ خرداد بر اثر ایست قلبی در منزلش دار فانی را وداع گفت.

سینا زند، دوبلور جوان از دنیا رفت. سینا زند فرزند امیرهوشنگ زند مدیر دوبلاژ و از دوبلورهای باسابقه عرصه دوبله بود. در ادامه مطلب با خبر درگذشت دوبلور سینا زند همراه ما بمانید.

درگذشت سینا زند

  • فوت سینا زند دوبلور

به گزارش منابع خبری:

سینا زند شب گذشت (۳۱ خردادماه) بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

شهراد بانکی درباره جزئیات مراسم خاکسپاری سینا زند بیان کرد که به احتمال زیاد فردا دوم تیرماه این مراسم برگزار خواهد شد. سینا زند فرزند امیرهوشنگ زند مدیر دوبلاژ و از دوبلورهای باسابقه عرصه دوبله است. سینا زند متولد ۶۷ است و از سال ۷۴ فعالیتش را شروع کرد. او در فیلم «تنها در خانه ۳» صداپیشگی کرده است و همچنین دوبله سریال‌های مختلفی چون «عالیجناب» و «با ساول تماس بگیرید» را بر عهده داشته است. وی همچنین در برخی آثار به بازیگری هم پرداخته است.

درگذشت سینا زند

بیوگرافی سینا زند دوبلور

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سینا زند فعالیت در سریال آخرین روزهای زمستان بوده است. سینا زند کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1391 سریال آخرین روزهای زمستان به عنوان دستیار لباس فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. مراسم تشییع و خاکسپاری سینا زند، دوبلور جوان کشورمان صبح فردا (جمعه، دوم تیرماه) ساعت ۹ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *