موضوع فیلم جدید پائولو سورنتینو مشخص شد! [+جزئیات]

فیلم جدید پائولو سورنتینو ؛ سورنتینو فیلمساز سرشناس اهل ایتالیا در فیلم جدیدش با نامه‌ای عاشقانه به شهر زادگاهش ناپل بازمی‌گردد.

پائولو سورنتینو فیلمساز سرشناس ایتالیایی فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم سینمایی خود را اواخر ماه جاری در ایتالیا آغاز می‌کند. در ادامه مطلب با خبر فیلم پائولو سورنتینو ناپل همراه ما بمانید.

فیلم جدید پائولو سورنتینو

  • موضوع فیلم جدید پائولو سورنتینو

به گزارش منابع خبری:

پائولو سورنتینو کارگردان مطرح برنده اسکار، قرار است تولید فیلم بعدی خود را در پایان ماه جاری آغاز کند. این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، به نویسندگی و کارگردانی سورنتینو ساخته می‌شود و به زندگی زنی به نام «پارتنوپ» از زمان تولدش در سال 1950 تا به امروز می‌پردازد.

پائولو سورنتینو تقریبا دو سال پس از بازگشتش به ناپل برای ساختن «دست خدا»، حالا دوباره به زادگاهش برمی‌گردد تا فیلم دیگری را از فرهنگ این شهر بندری جنوبی که زادگاهش است، بسازد. نویسنده برنده اسکار به ورایتی گفته است این فیلم هنوز عنوانی ندارد و درباره زنی به نام پارتنوپ است که نام شهر خود را یدک می‌کشد اما نه حوری است و نه افسانه.

فیلم جدید پائولو سورنتینو

زمان پخش فیلم جدید پائولو سورنتینو

فیلمبرداری فیلم جدید سورنتینو قرار است پایان ماه آینده (ژوئن) آغاز و در ناپل و جزیره کاپری انجام شود. این فیلم دهمین فیلم کارنامه سورنتینو خواهد بود. این کارگردان مولف کار خود را با مجموعه ناپل با بازی تونی سرویلو در نقش یک خواننده شروع کرد و «پیامدهای عشق» در سال ۲۰۰۴ و «ایل دیوو» در سال ۲۰۰۸ و «زیبایی بزرگ» برنده اسکار بین‌المللی ۲۰۱۳ از دیگر فیلم‌های وی هستند. پس از ورود سورنتینو به حوزه سریال‌های تلویزیونی با ساختن «پاپ جوان» و «پاپ جدید» برای شبکه اسکای و اچ‌بی‌او که در سطح بین‌المللی تحسین شد، این کارگردان پرکار در آستانه ساخت اولین فیلم هالیوودی خود بود که همه‌گیری مانع آن شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *