فوری: ساعت کاری ادارات تغییر کرد! [+ساعت کاری جدید]

ساعت کاری جدید ادارات بدین صورت است که حداکثر کار یک کارمند تا 15 شهریور ماه در روز تا ساعت 13 است و بقیه ساعت کار موظفی از طریق دورکاری جبران خواهد شد.

بخشنامه جدید ساعت کاری ادارات با اعلام ساعت ۱۳ به عنوان ساعت پایان کار (بخشنامه شماره ۳۰۲۲۰ مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور) در ادامه مطلب با خبر تغییر ساعت کاری ادارات همراه ما بمانید.

ساعت کاری جدید ادارات

  • ساعت کاری ادارات

به گزارش منابع خبری:

دعوای دولت و مجلس بر سر تغییر ساعت کار کارمندان ادامه‌دار است. در یک روز ساعت کار ادارات دوبار تغییر کرد. دقایقی پیش مجلس اعلام کرد که با تصمیم سران قوا ساعت کاری ادارات به حالت سابق بازگشت.

از روز گذشته به دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام شده که ساعت کاری تمام کارکنان آن‌ها تا ۱۵ شهریور حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ است و بقیه ساعت کار موظفی از طریق دورکاری جبران خواهد شد.

ساعت کاری جدید ادارات

تغییر ساعت کار ادارات

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد. حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت گفت با دستور رییس‌جمهوری که به زودی از طرف هیات دولت ابلاغ می‌شود، به علت مشکلات ایجاد شده، «ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت شش صبح تغییر کرده بود به روال عادی باز می‌گردد.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *