همنواز

فوری: ساخت یک شهر جدید در اصفهان! +جزئیات

ساخت یک شهر جدید در اصفهان ؛ شهر جدیدی به نام شیخ بهایی قرار است در 25 کیلومتری شمال شهر اصفهان به زودی ساخته و بهره‌برداری شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه در شهر بهارستان دیگر ظرفیت ساخت مسکن وجود ندارد و به دنیال بلندمرتبه سازی نیز نیستیم، گفت: درصدد احداث شهر جدید چهارم در استان اصفهان هستیم. در ادامه مطلب با خبر شهر جدید در اصفهان همراه ما بمانید.

ساخت یک شهر جدید در اصفهان

  • شهر جدید اصفحان

به گزارش منابع خبری:

شهر جدید شیخ بهایی به عنوان چهارمین شهر جدید استان اصفهان قرار است در ۲۵ کیلومتری شمال شهر اصفهان احداث شود.

در حال حاضر ۲۱ شهر جدید در کشور موجود، در حال احداث یا در مرحله مطالعه است. از این بین شهرهای جدید بهارستان، مجلسی و فولادشهر در استان اصفهان قرار دارد و مقدمات ایجاد شهر جدید «شیخ بهایی» نیز فراهم شده است. ر راستای تحقق این مهم رویکردهای مختلف برنامه ریزی شده است به نوعی که تحویل زمین به متقاضیانی که در شهر و کلان شهرهایی زندگی می کنند که زمین مناسب برای این امر تخصیص یافته است از جمله رویکردهای مهم ما محسوب می شود.

ساخت یک شهر جدید در اصفهان

شهر جدید شیخ بهایی اصفهان

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شهر جدید بهارستان از شروع اقدامات مقدماتی برای ایجاد چهارمین شهر جدید در استان اصفهان خبر داده و گفت  با توجه به بالا بودن نیاز مسکن در اصفهان، تأمین این نیاز اساسی مردم در اولویت کارهای دولت قرار دارد و در شهر جدید بهارستان بالغ بر ۲۵ تا ۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط داریم که باید زمین برای آنها پیش‌بینی شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *