فصل دوم انیمه Oshi no Ko تایید شد ؛ تریلر جدید ترین انیمه Oshi no Ko

به تازگی فصل دوم انیمه Oshi no Ko تایید شد. در ادامه مطلب تایید شدن فصل جدید Oshi No Ko می‌توانید تریلر جدید ترین انیمه Oshi no Ko را ببینید.

یازدهمین قسمت از انیمه تلویزیونی آکا آکاساکا و مانگا اوشی نو کو منگو یوکواری روز چهارشنبه با اعلام اینکه تولید فصل دوم با چراغ سبز شروع شده است به پایان رسید.

فصل دوم انیمه Oshi no Ko

این انیمه در 12 آوریل با 90 دقیقه قسمت اول در ژاپن به نمایش درآمد. HIDIVE در حال پخش انیمه در ژاپن و همچنین دوبله انگلیسی است. این شرکت اعلام کرد که این انیمه تبدیل به “راه اندازی سری شماره 1 در تاریخ استریمر” سرویس استریم شده است.

دایسوکه هیراماکی و چائو نکوتومی فصل اول را در Doga Kobo کارگردانی کردند. جین تاناکا فیلمنامه‌های سریال را بر عهده داشت. کانا هیرایاما شخصیت ها را طراحی کرده است. آکاساکا و یوکواری در آوریل 2020 مانگا را در مجله هفتگی یانگ جامپ Shueisha راه اندازی کردند. سرویس MANGA Plus Shueisha در حال انتشار مانگا به زبان انگلیسی به صورت دیجیتالی است.

فصل دوم انیمه Oshi no Ko
تایید شدن فصل جدید Oshi No Ko

این مانگا در هفتمین جایزه مانگا بعدی (Tsugi ni Kuru Manga Taishō) در سال 2021 مقام اول را کسب کرد و همچنین در سال گذشته در چهل و ششمین جوایز سالانه Kodansha Manga در بخش بهترین مانگا عمومی برنده شد. این سریال سال گذشته نامزد بیست و ششمین جایزه فرهنگی سالانه Tezuka Osamu شد و همچنین نامزد چهاردهمین و پانزدهمین دوره جوایز Manga Taisho شده است. این مانگا در 20 لیست برتر مانگا برای خوانندگان مرد در نسخه 2022 کتاب راهنمای کونو مانگا گا سوگوی Takarajimasha در رتبه هفتم قرار گرفت. این مانگا بیش از 3 میلیون نسخه در تیراژ دارد.

تایید شدن فصل جدید Oshi No Ko

در ادامه می‌توانید تریلر جدید ترین انیمه Oshi no Ko را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *