ضیافت عروسک ها در تئاتر شهر برگزار می‌شود! +[لیست برگزاری]

ضیافت عروسک ها تئاتر شهر ؛ تهران میزبان نوزدهمین جشنواره عروسکی با ۷ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۴ نمایش در بخش خیابانی در تئاتر شهر است.

جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک با دبیری هادی حجازی‌فر کار خود را از امروز آغاز کرده و تئاترهای مختلف در بخش نمایش صحنه‌ای و فضای باز اجرا خواهند داشت. در ادامه مطلب با خبر ضیافت عروسک ها در تئاتر شهر همراه ما بمانید.

ضیافت عروسک ها تئاتر شهر

  • تئاتر شهر ضیافت عروسک ها

به گزارش منابع خبری:

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک با دبیری هادی حجازی‌فر از امروز پنجشنبه 8 تیرماه آغاز می‌شود.

ر اولین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران-مبارک، نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. نمایش «آن شب مهتاب» به نویسندگی و کارگردانی ملیحه زحمتکش و زهرا قربانی که از شیراز در جشنواره شرکت کرده، در بخش بزرگسال طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ روی صحنه تالار چهارسو می‌رود.

ضیافت عروسک ها تئاتر شهر

جشن عروسک ها در تئاتر شهر

15 نمایش در بخش بزرگسال، 14 نمایش در بخش کودک و نوجوان، 12 نمایش در بخش فضای باز، 7 نمایش در بخش فراگیر بهزیستی، 7 نمایش در بخش بین‌الملل و 4 نمایش در بخش مهمان روی صحنه می‌روند. سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر در 2 نوبت 17 و 19 میزبان نمایش «پیرو سمانی» به نویسندگی و کارگردانی النا ماتسخوناشویلی از گرجستان است. همچنین نمایش «آن شب مهتاب» به نویسندگی و کارگردانی مشترک ملیحه زحمتکش و زهرا قربانی از شیراز در 2 نوبت 18 و 20 در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *