گرانی مرغ باعث مرگ یک نفر شد! +[علت فوت]

گرانی مرغ در شهر چالوس شهرستان مرزن آباد، باعث شد تا مردم بر سر این موضوع با هم بحث کنند و نتیجه آن کشته شدن یک انسان بود!

گرانی مرغ این‌بار دامن شهروندان را گرفت و مشاجره بر سر قیمت مرغ منجر به از دست دادن جان یک نفر شد. جانشین انتظامی شهرستان چالوس از وقوع یک فقره قتل در شهر مرزن آباد خبر داد. در ادامه مطلب با خبر کشته شدن یک نفر به علت قیمت مرغ همراه ما بمانید.

گرانی مرغ

  • مرگ به علت گرانی مرغ

به گزارش منابع خبری:

سرهنگ “محسن سلیمانی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:

خانواده‌ای مسافر به قصد خریدن مرغ به یکی از مرغ فروشی‌های شهر مرزن آباد مراجعه می‌کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می افتد.

این حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ‌فروش شد. به علت شدت جراحات ضربه‌های چاقو، فروشنده مرغ در دم جان باخت. بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد در صحنه حاضر و مسافر قاتل را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت می دهند.

گرانی مرغ
قتل بر اثر گرانی مرغ

درگیری به علت قیمت مرغ

هم‌اکنون گوشت مرغ با قیمت‌هایی در محدوده 80 هزار تومان در کوچه پس‌کوچه‌های به دست خرده‌فروشان رسیده که البته دولت نرخ این محصول را برای مصرف‌کننده 73 هزار تومان عنوان کرده است. بااین‌حال با شرایط فعلی مصرف‌کنندگان نیز جهت خرید هر کیلو مرغ باید بیش از 95 هزار تومان هزینه بپردازند. سلیمانی با اشاره به اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرد، از هموطنان خواست ضمن رعایت سعه صدر در مراودات اجتماعی، مهارت کنترل خشم را فراگیرند و آستانه تحمل خود را بالا برده تا با انجام رفتارهای مخاطره آمیز حادثه غیر قابل جبرانی برای کسی رقم نخورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *