قیمت طلا سکه و دلار 14 تیر 1402 ؛ دلار همچنان در مسیر صعود!

قیمت طلا سکه و دلار 14 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز چهارشنبه 14 تیر ماه 1402، لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است.

قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزولی را در پیش گرفت. اما  قیمت دلار در بازار بالا رفت و به ۵۰،۱۵۰ (پنجاه هزار و یکصد و پنجاه) تومان رسید. در ادامه مطلب با خبر قیمت سکه امروز 14 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 14 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 14 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲،۳۶۵،۵۰۰ (دو میلیون و سیصد و شصت و پنج هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۱۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۰،۲۶۱،۰۰۰ (ده میلیون و دویست و شصت و یک هزار) تومان معامله شد. هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۲۶ (یک هزار و نهصد و بیست و شش ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت طلا سکه و دلار 14 تیر 1402

قیمت دلار امروز 14 تیر 1402

قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۱۴ تیر تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به ۴۱ هزار و ۲۶۰ تومان رسید. دلار توافقی دیروز با همین رقم عرضه شد اما قیمت یورو توافقی با افت ۵۰ تومانی درمقایسه با دیروز به ۴۴ هزار و ۹۸۰ تومان تنزل پیدا کرد. یورو خدماتی امروز با همین نرخ ۴۴ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته می‌شود و قیمت دلار خدماتی امروز ۴۱ هزار و ۲۶۰ تومان است. همچنین درهم امارات (حواله) بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۱۳،۸۵۰ (سیزده هزار و هشتصد و پنجاه) تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *