تماشا کنید: محاصره BMW بیرانوند در پارکینگ باشگاه پرسپولیس

پیوستن بیرانوند به پرسپولیس ؛ بیرانوند که در زوهاب گذشته قرادادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده بود و با استقلال به توافق رسیده بود، دوباره به پرسپولیس پیوست.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست. در ادامه مطلب با خبر بیرانوند در پرسپولیس همراه ما بمانید.

درویش مدیر عامل پرسپولیس:

فسخ بیرانوند شوخی بود. اون بازیکن پرسپولیسه و جایی نرفته که بخوایم برگردونیمش. برای تمدید مذاکره می‌کنیم.

پیوستن بیرانوند به پرسپولیس

  • قراداد بیرانوند با پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

 علیرضا بیرانوند پس از کش و قوس‌های فراوان شامگاه امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس با رضا درویش توافق جدیدی را امضا کرد تا همچنان پیراهن این تیم را برای دو فصل دیگر بر تن کند.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در روزهای گذشته، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس برای امضای قرارداد با این تیم در میان تشویق تعدادی از هواداران وارد باشگاه پرسپولیس شد.

پیوستن بیرانوند به پرسپولیس

بیرانوند به پرسپولیس پیوست

پیش از این برخی منابع گفته بودند بر اساس توافق انجام شده قرارداد جدید بیرانوند معادل سقف قرارداد باشگاه به میزان ۱۵ میلیارد تومان به همراه آپشن‌های دیگر است و باشگاه پرسپولیس قرار است طی هفته آینده مبلغ ۵ میلیارد تومان بابت مطالبات فصل گذشته را به این بازیکن پرداخت کند.

درویش نه تنها مقابل بیرانوند نتوانست قاطع برخورد کند بلکه زیر کت خود در اتومبیل شخصی اش پنهان شد تا شاید از چشم رسانه‌ها و هواداران این تیم پس از پایان جلسه هیأت مدیره دور بماند اما این اتفاق نیفتاد تا رفتار پر استرس او به کارهای هیجانی بیرانوند بیافزاید و هواداران پرسپولیس را بیش از پیش نگران کند.

فیلم محاصره بیرانوند در پارکینگ باشگاه پرسپولیس را ببینید:

ویدیویی می‌بینید که طی آن یکی از فوتبالیست‌های ظاهراً معروف، با بنزی آخرین‌مدل و کمیاب، خودش را به دفتر باشگاه می‌رساند تا گویا قرارداد میلیاردی جدیدش را امضا کند. تعدادی طرفدار هم جلوی باشگاه حاضر هستند که به محض دیدن بنز چندین‌میلیاردی آقای فوتبالیست، می‌ریزند دورش و شروع می‌کنند به رقص و پایکوبی. صحنه‌ی عجیبی‌ست. دو سه نفر از طرفدارها خودشان را می‌اندازند جلوی بنز، بالا و پایین می‌پرند و شادی می‌کنند. راستش حس بدی پیدا کردم. مدام از خودم می‌پرسیدم آدم‌هایی که پیداست در فقر و نداری روزگار می‌گذرانند، چه‌طور می‌توانند از نداری خودشان این‌همه شاد باشند؟

در واقع این شادی را تنها به عنوان طرفداری از یک تیم خاص یا یک فوتبالیست خاص نمی‌بینیم. این شادی و پایکوبی، سازوکاری روانی هم دارد. درست مانند این می‌ماند که ما گاهی عاشق قهرمان‌های فیلم‌ها می‌شویم چون مطمئن هستیم که خودمان هیچ‌وقت مانند آن قهرمان‌ها نمی‌توانیم فلان‌کار را انجام بدهیم.

پس بهترین عملکرد این است که خودمان را به خواب بزنیم. این سازوکاری‌ست برای بدبخت‌بیچاره‌های دنیا (که خیلی خیلی زیاد هم هستند) تا دل‌شان خوش باشد و بتوانند ادامه بدهند! اما وقتی به صحنه‌ای که شرح دادم می‌رسیم، آن وقت دیگر همه‌چیز به شکل مهوعی در می‌آید، به‌خصوص زمانی که در جامعه‌ی ما اتفاق افتاده باشد. آن وقت دیگر این پایکوبی جلوی بنز آخرین‌مدل و کمیابِ یک فوتبالیست، معنای دیگری پیدا می‌کند؛ استیصال مطلق در برابر دره‌ ـ و نه شکاف ـ طبقاتی.

مردانِ شادِ در صحنه، در واقع مانند گوشتی قربانی در محضر بنز آخرین مدل راننده می‌مانند. آن‌ها در این صحنه مانند مخاطب‌های فیلم‌های قهرمانی، دیگر به خواب و خیال فرو نرفته‌اند. برعکس، کاملاً بیدار هستند و می‌دانند بدبختیِ فراگیرشان، دامن بچه‌ها، نوه‌ها و احتمالاً نسل‌های بعد از خودشان را هم خواهد گرفت. حس می‌کنم آن‌ها نه به خاطر طرفداری از فلان‌تیم پایکوبی می‌کنند، نه از دیدن فوتبالیست مورد علاقه‌شان این‌طور بالا و پایین می‌پرند بلکه از بدبختیِ زیاد و فاصله‌ی بی‌انتهای‌شان با راننده‌، به جنون رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *