ببینید: تصادف خونین حسین ریوندی در بندر عباس! +[فیلم]

حسن ریوندی تصادف ؛ حسن ریوندی طنزپرداز محبوب کشورمان عصر دیروز در راه رفتن به ویژه برنامه عید غدیر، در  شهر بندرعباس دچار حادثه تصادف شد.

حسن ریوندی که عصر روز گذشته در مسیر رفتن به جشن عید غدیر و ازدواج زوج های جوان در منطقه احمدی دچار حادثه شد، بالاخره خودش را با چند ساعت تأخیر به مراسم رساند. در ادامه مطلب با خبر تصادف حسن ریوندی همراه ما بمانید.

حسن ریوندی تصادف

  • تصادف کردن حسن ریوندی

به گزارش منابع خبری:

حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز معروف کشورمان، امشب بر اثر تصادف رانندگی در بندرعباس مجروح و راهی بیمارستان شد.

وی ساعت ۱۷ روز گذشته در مسیر چهچکور به حاجی آباد دچار سانحه رانندگی شد و همکاران اورژانس به صحنه تصادف اعزام شدند. این کمدین توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی درخصوص آسیب‌های احتمالی برای وی انجام شد. در ادامه می‌توانید عکس تصادف حسن ریوندی را مشاهده کنید:

حسن ریوندی بندر عباس

وی با آمبولانس به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد و پس از بررسی‌های اولیه و انجام برخی آزمایشات و نبود مشکل جسمانی راهی احمدی حاجی آباد شد تا در جشن این روز شرکت کند. ریوندی با چند ساعت تأخیر به جشن ازدواج شب عید غدیر رسید و خودش در حین اجرای برنامه طنز، درباره حادثه تصادفش هم توضیحاتی ارائه کرد. او به دعوت پالایشگاه نفت بندرعباس برای حضور در یک جشن بمناسبت میلاد امام علی (ع) در بخش احمدی حاجی آباد به بندرعباس سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *