فوری: ساپینتو مربی سابق استقلال باز هم اخراج شد‍! +جزئیات

ریکاردو ساپینتو اخراج ؛ ریکاردو ساپینتو مربی سایق استقلال در بازی دوستانه آپوئل و لفسکی صوفیه با اعتراض های بیهوده باز هم اخراج شد.

ریکاردو ساپینتو،‌ سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال از عادت خود دست نکشیده است. ریکاردو ساپینتو در یک بازی دوستانه نیز دست از جنجال برنداشت و با یکی از اعضای نیمکت حریف درگیر شد. در ادامه مطلب با خبر اخراج ریکاردو ساپینتو همراه ما بمانید.

ریکاردو ساپینتو اخراج

  • ریکاردو ساپینتو بازی آپوئل و لفسکی

به گزارش منابع خبری:

 ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال پس از اینکه در پایان فصل از جمع آبی‌ها جدا شد با امضای قراردادی هدایت تیم آپوئل قبرس را بر عهده گرفت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال پس از اینکه در پایان فصل از جمع آبی ها جدا شد با امضای قراردادی هدایت تیم آپوئل قبرس را بر عهده گرفت. مرد پر حاشیه پرتغالی که فصل گذشته بارها در طول بازی از زمین بازی اخراج شده بود هنوز هم عادت خودش را به همراه دارد در یک بازی تدارکاتی به خاطر اعتراض به تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد.

ریکاردو ساپینتو اخراج

ساپینتو آپوئل قبرس

ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته استقلال که پس از خروج از ایران، هدایت آپوئل نیکوزیا قبرس را بر عهده گرفته، در جریان دیداری دوستانه میان آپوئل و لفسکی صوفیه بلغارستان پس از آن که بازیکن تیمش در دقیقه 63 از زمین مسابقه اخراج شد با یکی از اعضای نیمکت تیم حریف درگیر شد و سپس توسط داور مسابقه با کارت قرمز جریمه و اخراج شد. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آپوئل فردا چهارمین بازی خود در اردوی بلغارستان را برگزار کرده و به قبرس بازگردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *