فوری: سقوط هواپیما به داخل دریاچه در تگزاس آمریکا! +[فیلم]

سقوط هواپیما به داخل دریاچه ؛ بعد از سقوط یک هواپیما در کالیفرنیای جنوبی آمریکا، امروز هم یک هواپیما در دریایچه‌ای واقع در تگزاس آمریکا سقوط کرد.

دوربین‌های کنترل ترافیک تگزاس آمریکا لحظه سقوط یک هواپیمای کوچک به داخل دریاچه را ضبط کرده‌اند. در این حادثه کسی آسیب جانی ندید. در ادامه مطلب با خبر سقوط هواپیما در تگزاس همراه ما بمانید.

سقوط هواپیما به داخل دریاچه

  • سقوط هواپیما تگزاس آمریکا

به گزارش منابع خبری:

دوربین‌های کنترل ترافیک تگزاس آمریکا لحظه سقوط یک هواپیمای کوچک به داخل دریاچه را ضبط کرده‌اند. در ادامه می‌توانید فیلم سقوط هواپیما در تگزاس را مشاهده کنید:

 

زمینه ی اصلی ساختن هواپیما و پرواز به آسمان ها با طرح ها و نظرات نابغه ی بزرگ ایتالیایی لئوناردو داوینچی در قرن 15 شکل گرفت. اما متأسفانه تعصبات شدید مذهبی آن دوره رشد و شکوفایی این استعدادها را محدود کرد؛ تا این که پس از مرگ داوینچی شاگردش فرانسیسکو ملزی طرح های او را تعقیب نمود.

هواپیما یا طیاره نوعی هواگرد ثابت‌بال است که توسط موتور جت یا پیستونی به پرواز در می‌آید. هواپیماها در اندازه‌ها، نوع‌ها و کاربردهای گوناگونی وجود دارند. طیف گسترده استفاده از هواپیماها شامل استفاده‌های تفریحی و گردشگری، حمل‌ونقل عمومی، نظامی و تحقیقاتی است و برخی نیز تولید شده‌اند تا از راه‌دور به وسیلهٔ یک کامپیوتر کنترل شوند؛ همانند پهپادها.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *