فیلم کوتاه موازی تا بی‌نهایت به مسابقه جشنواره کرواسی راه یافت! +جزئیات

فیلم کوتاه موازی تا بی‌نهایت ؛ یک فیلم کوتاه ایرانی به اسم «موازی تا بی‌نهایت» به جشنواره  فیلم زاگرب کشور کرواسی راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه «موازی تا بی‌نهایت» که پیش از این نیز در چندین جشنواره بین‌المللی حضور داشته است، به عنوان یکی از بیست فیلم حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم زاگرب کرواسی با عنوان «یک برداشت» راه یافت. درادامه مطلب با خبر فیلم موازی تا بی نهایت در کرواسی همراه ما بمانید.

فیلم کوتاه موازی تا بی‌نهایت

  • جشنواره فیلم زاگرب کرواسی

به گزارش منابع خبری:

فیلم کوتاه «موازی تا بی‌نهایت» به کارگردانی جواد مزدآبادی به جشنواره فیلم زاگرب کرواسی راه یافت.

این جشنواره سینمایی به صورت تخصصی به فیلم‌هایی اختصاص دارد که به شیوه سکانس پلان ساخته شده‌اند. جواد مزدآبادی نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «موازی تا بی‌نهایت» را برعهده دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «وقتی زمان و مکان دچار سرگیجه می‌شن ما یا در گذشته‌ی آینده خواهیم بود یا در آینده‌ی گذشته».

فیلم کوتاه موازی تا بی‌نهایت
جشنواره فیلم زاگرب کرواسی, فیلم موازی تا بی نهایت در کرواسی, جشنواره زاگرب فیلم موازی تا بی‌نهایت

جشنواره زاگرب فیلم موازی تا بی‌نهایت

این جشنواره به‌طور گسترده‌ای یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویدادهای فرهنگی در کرواسی قلمداد می‌شود. بخش بین‌المللی این جشنواره نیز به معرفی آثار کارگردان‌های فیلم اولی یا دومی می‌پردازد. در هر دوره جشنواره معمولاً سه برنامه مسابقه بین‌المللی برای فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های مستند و یک برنامه مسابقه فیلم کوتاه برای فیلم‌سازان کرواسی برگزار می‌شود. علاوه بر این، این جشنواره اغلب به اکران فیلم‌های اول کارگردان‌های مشهور سینمای جهان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *