فوری: مربی سابق پرسپولیس راهی بیمارستان شد! +[جزئیات]

بستری شدن برادر برانکو در بیمارستان ؛ زلاتکو ایوانکوویچ، برادر برانکو مربی سابق پرسپولیس به بیماری دچار شده است و در بیمارستان بستری شده است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان و اسبق پرسپولیس تصویری از برادرش زلاتکو روی تخت بیمارستان منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر بستری شدن زلاتکو ایوانکوویچ همراه ما بمانید.

بستری شدن برادر برانکو در بیمارستان

  • زلاتکو ایوانکوویچ در بیمارستان

به گزارش منابع خبری:

زلاتکو ایوانکوویچ، برادر برانکو، مربی سابق پرسپولیس ظاهرا به بیماری دچار شده است و سرمربی محبوب سرخ‌ها تصویر او روی تخت بیمارستان را منتشر کرد. پیام پروفسور پرسپولیس  برای مربی سابق سرخ‌پوشان را می توانید در زیر مشاهده کنید:

بستری شدن برادر برانکو در بیمارستان
زلاتکو ایوانکوویچ در بیمارستان, بستری شدن زلاتکو ایوانکوویچ, زلاتکو ایوانکوویچ بیمارستان

زلاتکو ایوانکوویچ بیمارستان

زلاتکو ایوانکوویچ یک سرمربی فوتبال اهل کرواسی است. او برادر کوچکتر برانکو ایوانکوویچ نیز است. او سابقه کار در ایران را نیز دارد و سرمربی‌گری تیم فوتبال برق شیراز را برعهده داشت. زلاتکو ایوانکوویچ که پیش از این با حضور در لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی به اهالی فوتبال ایران معرفی شد، به عنوان مربی در کنار برانکو ایوانکوویچ مشغول به فعالیت شد. او متولد ۹ اکتبر ۱۹۵۲ (۱۷ مهر ۱۳۳۱) در کرواسی، متاهل و دارای دو فرزند است. علاوه بر زبان مادری، بر زبان روسی مسلط است و به زبان انگلیسی هم اشراف نسبی دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *