ببینید: تمسخر عجیب برنامه حسینیه معلی در شبکه من و تو! +[حضور عبدالرضا هلالی در حسینیه معلی]

فیلمی با عنوان تمسخر برنامه حسینیه معلی توسط شبکه من و تو منتشر شده است. این توهین مجری ها به عقاید مردم ایران بازتاب گسترده ای داشته است.

رسانه لندنی من و تو برای نا امید کردن مردم رو به تمسخر و توهین به عقاید شیعیان آورده است. در ادامه مطلب با خبر توهین من و تو به حسینیه معلی همراه ما بمانید.

تمسخر برنامه حسینیه معلی

تمسخر حسینیه معلی توسط من و تو

به گزارش منابع خبری:

یک ویدیو ای از شبکه معاند منوتو منتشر شده است که در آن مجری های این برنامه به تمسخر برنامه حسینیه معلی که ویژه برنامه ای براش شب های محرم است پرداخته اند. این کار با موجی از انتقادات منفی مواجه شده است.

در ادامه می‌توانید فیلم تمسخر برنامه حسینیه معلی را مشاهده کنید:

حضور عبدالرضا هلالی در حسینیه معلی

مداحی عبدالرضا هلالی در شبکه سه

حضور عبدالرضا هلالی در حسینیه معلی ؛ عبدالرضا هلالی که یکی از معروف ترین مداح های اهل بیت (ع) است، در شب هفتم محرم در حسینیه معلی حضور پیدا کرد. فیلمی از مداحی عبدالرضا هلالی در شب هفتم محرم در حسینیه معلی منتشر شده است. کربلایی عبدالرضا هلالی در هفتمین قسمت از برنامه حسینیه معلی حضور پیدا کرد و به مرثیه سرایی پرداخت. در ادامه مطلب با خبر حضور عبدالرضا هلالی حسینیه معلی همراه ما بمانید.

کربلایی عبدالرضا هلالی، مداح معروف اهل بیت (ع) میهمان برنامه معلی بود و در شبکه 3 مداحی مشهور را در حضور دیگر مداحان اجرا کرد. در ادامه می‌توانید فیلم مداحی عبدالرضا هلالی در حسینیه معلی را مشاهده کنید:

عبدالرضا هلالی در روز 12 آبان 1360 در خرمشهر به دنیا آمده است، و اکنون مداح است. هنرستان رشته نقشه کشی ساختمان خوانده است و دو ترم نیز در دانشگاه حقوق قضایی خواند ولی در نهایت انصراف داد و کلا تحصیل را رها کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *