فوری: حمید منوچهری در بیمارستان بستری شد! +[جزئیات]

بستری شدن حمید منوچهری ؛ حمید منوچهری پیشکسوت رادیو ایران، مدتی است که به دلیل عارضه ریوی در بخش ICU بیمارستان بستری است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا از بستری شدن حمید منوچهری پیشکسوت رادیو در بیمارستان خبر داد. حمید منوچهری به دلیل عارضه ریوی مدتی است در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های های ویژه بستری است. در ادامه مطلب با خبر حمید منوچهری در بیمارستان همراه ما بمانید.

بستری شدن حمید منوچهری

حمید منوچهری بیمارستان

به گزارش منابع خبری:

حمید منوچهری در حال حاضر به دلیل مشکل ریوی مدتی است در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است و همچنان در این بخش تحت مراقبت است. حمید منوچهری، از پیشکسوتان رادیو مدتی است در بیمارستان شهرام تهران و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. صدر با آرزوی سلامتی عنوان کرد:

امیدواریم حال حمید منوچهری که سال هاست در حوزه‌های مختلف برنامه‌ها و اثار رادیویی در رادیو نمایش، ایرانصدا و… فعالیت دارد، زودتر خوب شود و به رادیو برگردد.

بستری شدن حمید منوچهری
بستری شدن حمید منوچهری

حمید منوچهری در ICU

حمید منوچهری ـ هنرمند باسابقه کشورمان ـ بیش از ۶۰ سال است صدایش در رادیو و دوبله شنیده می‌شود. این پیشکسوت ۸۲ ساله زاده‌ی ۹ دی ماه سال ۱۳۲۰ است. او گوینده، دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان است.  منوچهری در چند وقت اخیر مشکل ریوی و تنفسی پیدا کرد و چند روز است که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است. به تازگی مشکل قلبی هم پیدا کرده است و این روزها هوشیاری او بالا و پایین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بستری شدن حمید منوچهری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *