درگذشت مارک مارگولیس بازیگر سریال برکینگ بد! +[بیوگرافی و علت فوت]

درگذشت مارک مارگولیس بازیگر ؛ مارک مارگولیس یکی از بازیگران سریال جذاب برکینگ بد بود که در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مارک مارگولیس بازیگر نقش‌ هکتور سالاماتکا مافیای مواد مخدر در سریال برکینگ بد را بر عهده داشت، پنجشنبه در سن ۸۳ سالگی درگذشت. در ادامه مطلب با خبر فوت مارک مارگولیس همراه ما بمانید.

درگذشت مارک مارگولیس بازیگر

مارک مارگولیس درگذشت

به گزارش منابع خبری:

مارگولیس بازیگر آمریکایی که در سریال برکینگ بد و همچنین بهتره با سول تماس بگیری در نقش سلطان مواد مخدر هکتور سالامانکا ظاهر شده بود، در فیلم‌های معروفی چون صورت زخمی و کشتی‌گیر نیز بازی کرده بود. وی پنجشنبه در بیمارستانی در نیویورک درحالی که ۸۳ سال داشت از دنیا رفت.

مارک مارگولیس درسریال برکینگ بد در نقش یک سلطان سابق مواد مخدر بود که همچنان در این تجارت نقش دارد و در خانه سالمندان به سر می‌برد و تقریباً هیچ دیالوگی هم ادا نمی‌کند، خاطره‌ای فراموش نشدنی در جهان تلویزیون خلق شده توسط وینس گیلیگان بر جای گذاشت.

درگذشت مارک مارگولیس بازیگر
درگذشت مارک مارگولیس بازیگر

علت مرگ مارک مارگولیس

از دیگر فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «قوی سیاه»، «نوح»، «مرثیه برای یک رؤیا»، «بی‌باک»، «چشمه»، «پی»، «انجمن پنبه»، «ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات» و «فضای مرکزی» اشاره کرد. او صدها نقش در سینما، تلویزیون و صحنه داشت که به دهه 1970 بازمی‌گردد، که بیشتر به خاطر نقش آفرینی آلبرتو «سایه» درفیلم Scarface شناخته شد. ددلاین گزارش داده که مارگولیس در بیش از ۵۰ نمایشنامه خارج از تئاتر برادوی نیز ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *