آموختن اصول کفن و دفن قرن نوزدهم ویلم دافو ؛ در فیلم poor things

آموختن اصول کفن و دفن قرن نوزدهم ویلم دافو از آن خبرهای داغی است که می‌تواند آدم را هیجان زده کند. به راستی او برای یک فیلم، چنین آموزشی دیده است؟

فیلم موجودات بیچاره که توسط یورگوس لانتیموس، کارگردانی شده یک اثر سینمایی منحصر به فرد بوده که توانسته است بازیگران را به یادگیری مهارت‌های مرگ و زندگی سنتی در زمینه فیلمسازی، ترغیب کند.

رامی یوسف یکی از بازیگران این اثر، درباره تجربه خود در این فیلم، اظهار نموده که این پروژه به او و همکارانش آموزش مهارت‌های جدیدی را ارائه کرده است که قبلا با آن‌ها آشنا نبودند.

شاید آموختن اصول کفن و دفن قرن نوزدهم ویلم دافو نیز یکی از همین مهارت‌های جدید باشد. این اثر در قالب داستانی جذاب، به تصویری دقیق از زندگی و مرگ در قرن نوزدهم می‌پردازد.

شخصیت دافو که توسط بازیگری توانمند به نام اما استون نقش‌آفرینی می‌شود، یک دانشمند دیوانه‌وار را به تصویر می‌کشد که توانسته است با تلاش خود، بلا بکستر را پس از مرگ به زندگی بازگرداند.

فیلمبرداری این صحنه‌ها با روش‌های کفن‌پوشی و دفن قدیمی قرن نوزدهم الهام گرفته و به تصویر کشیده شده که دقت و واقع‌گرایی بالایی را به تصاویر آن اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

حذف شدن رشته سینما از دانشگاه هنر

آموختن اصول کفن و دفن قرن نوزدهم ویلم دافو

در فیلم poor things

رامی یوسف در یک مصاحبه با مجله معروف امپایر، به تفصیل درباره فرایند ساخت فیلم توضیحاتی را ارائه داده و تاکید می‌کند که او انتظار داشته همکارش، مارک رافلو، به جلسه آموزش لهجه برود، اما واقعیت این بود که او به جای آن به جلسه رقص رفته و این موضوع باعث شده تا او و بازیگران دیگر در جلسات کفن‌پوشی و دفن متصدی، کنار هم قرار بگیرند.

به گفته او، این تجربه برای ایشان شبیه یک اردوی دانشگاهی بوده است که در آن همه در یک محیط پویا و هماهنگ به یادگیری مهارت‌های جدید  پرداخته‌اند. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به آموختن اصول کفن و دفن ویلم دافو اشاره کرد.

فیلم موجودات بیچاره که توسط یورگوس لانتیموس ساخته شده، بازیگران خود از جمله رامی یوسف و اما استون، را با روش‌های قدیمی کفن‌پوشی و دفن در قرن نوزدهم آشنا کرده است.

ویلم دافو اصول کفن و دفن آموخته است
ویلم دافو اصول کفن و دفن آموخته است

فیلم Poor Things که توسط یورگوس لانتیموس کارگردانی شده است، یک اثر سینمایی جذاب و منحصر به فرد بوده که تعدادی بازیگر را به ماجرایی از زندگی و مرگ می‌کشاند.

این فیلم برای بازیگرانش، از جمله رامی یوسف، فرصتی منحصر به فرد بوده که مهارت‌های جدیدی را دریافت کنند و تجربه‌ی بی‌نظیری را به ارمغان آورند.

داستان این فیلم درباره‌ی دافو با نقش آفرینی اما استون است که یک دانشمند مرموز و دیوانه را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، دافو و رامی یوسف، که نقش‌های مهم این اثر را بازی می‌کنند، با روش‌های قدیمی کفن‌پوشی و دفن که در قرن نوزدهم رایج بوده‌اند، آشنا شده و آن را به درستی به تصویر در می‌آورند.

رامی یوسف درباره فیلم می‌گوید:

من فکر می‌کردم که مارک رافلو به کلاسی برای یادگیری لهجه می‌رود، اما به جای آن او به کلاس رقص رفته و ما باید با یک متصدی کفن‌پوشی و دفن کنار هم قرار بگیریم و در حین ناهار با یکدیگر همکاری کنیم. این تجربه مانند یک اردوی دانشگاهی بود که همه بازیگران در آنجا با هم به یادگیری مهارت‌های جدید پرداختیم.

به طور خلاصه این فیلم، با داستانی فریبنده و بازیگرانی بااستعداد، توانسته است نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند و مخاطبان را مجذوب خود سازد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *