توضیحات احتمالات مارولز از زبان کارگردان این فیلم

نیا داکوستا کارگردان به چشم اندازهای آینده کاپیتان مارول می‌پردازد که در ادامه به توضیحات احتمالی فیلم مارولز از زبان کارگردان این فیلم خواهیم پرداخت.

پیش‌بینی می‌شود که امسال فیلم ابرقهرمانی The Marvels یک همگرایی حماسی از روایت‌ها باشد که داستان‌های کاپیتان مارول، میس مارول از مجموعه دیزنی+ و مونیکا رامبو را در هم بپپچاند.

توضیحات احتمالی فیلم مارولز

احتمالات آینده فیلم مارولز

این سه شخصیت متمایز، برای رویارویی با نقشه‌های تهدیدآمیز انقلابی کری زاوه اشتون به همدیگر می‌پیوندند. قرارگیری استراتژیک فیلم در فاز 5 MCU به عنوان اشاره‌ای وسوسه‌انگیز از ماجراهای پیش رو و بازگشت احتمالی شخصیت‌ها در آینده هستند.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید از فیلم The Marvels منتشر شد !

تریلر رسمی فیلم The Marvels منتشر شد

نیا داکوستا کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای اختصاصی با مجله توتال فیلم، گمانه زنی‌هایی در مورد پتانسیل ساخت سومین فیلم کاپیتان مارول در دنیای سینمایی مارول برانگیخت. انتظار برای اکران آتی The Marvels، دومین فیلمی که ابرقهرمان اصلی بری لارسون را در نقش اصلی دارد، در حال افزایش است. داکوستا، با این حال، در حال حاضر چشم انداز خود را به آینده، پرداختن به احتمالات جذاب فراتر از انتشار قریب الوقوع است.

توضیحات احتمالی فیلم مارولز
احتمالات آینده فیلم مارولز

توضیحات کارگردان مارولز

توضیحات احتمالی فیلم مارولز
اتفاقات احتمالی فیلم The Marvels

داکوستا فاش کرد که تعامل او با رئیس استودیوی مارول، کوین فایگی، فقط مجموعه‌ای از بینش‌ها را در مورد ظاهر آینده شخصیت‌ها به او ارائه کرده است. طرح‌های خلاقانه کارگردان با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده و او را بین خوش‌بینی و دسیسه در نوسان می‌گذارد.

او توضیح داد و گفت:

من 17 نسخه از کوین را ارائه خواهم کرد که چه اتفاقی می‌تواند با همه این زنان بیفتد.

در میان این بلاتکلیفی، داکوستا امیدوار باقی می‌ماند و شخصیت‌های اصلی فیلم، کاپیتان مارول، کامالا خان و مونیکا رامبو را تصور می‌کند که با هم به عنوان یک واحد در MCU پیشرفت کنند. او با بیان اعتقاد خود به شیمی آنها، اظهار داشت:

چون آنها واقعاً با هم عالی هستند.

با این حال، ساخت کاپیتان مارول 3 به خوبی می تواند به استقبال انتقادی و تجاری از The Marvels بستگی داشته باشد.

اتفاقات احتمالی فیلم The Marvels

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توضیحات احتمالات مارولز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *