فیلم کوتاه آنجلّو در پلتفرم فیلم نت عرضه شد! +[جزئیات]

فیلم کمدی آنجلّو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی، از امروز ۳۰ مرداد، در پلتفرم فیلم‌نت به صورت اختصاصی عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

فیلمنامه این فیلم کمدی فانتری، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی توسط علی کیان‌ارثی و لیلا نیکزاد نوشته شده است و پوستر آن توسط روژان ایرجی طراحی شده است. در ادامه مطلب با خبر فیلم کوتاه آنجلو همراه ما بمانید.

فیلم کمدی آنجلّو

فیلم آنجلو در فیلم نت

یوسف تیموری، سوگل طهماسبی، سید احمد حسینی، محدثه حیرت، ندا کوهی، امیرمسعود آرزومند، رامینا حسینی، با صدای مهرداد مزرعه، بازیگران این فیلم هستند. “آنجلّو” از جدیدترین تولیدات گروه فیلمسازی بحرفیلم، یک فیلم مستقل است و علی کیان‌ارثی، که به عنوان مدیر صدابرداری در صنعت سینما شناخته می‌شود، قبلاً با فیلم کوتاه اولیه خود به نام “تریپلکس” در ژانر وحشت، موفقیت‌های بسیاری در جشنواره‌های بین‌المللی به دست آورده است. درباره خلاصه داستان فیلم، می‌توان گفت:

ما در طول عمرمان زمان زیادی داریم، اما زمانی که به انتها می‌رسیم، به دنبال ۱۰ دقیقه اضافه هستیم!

فیلم کمدی آنجلّو
فیلم کمدی آنجلّو

فیلم کوتاه آنجلو فیلم نت

اپلیکیشن فیلم نت، دارای یک آرشیو کامل از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که به کاربران امکان دانلود و تماشای قانونی فیلم و سریال های مورد علاقه خود را در هر زمانی فراهم می‌کند. این برنامه شامل بخش‌های متنوعی از جمله فیلم، سریال، انیمیشن و غیره است.

پس از نصب و اجرای برنامه فیلم نت، به بخش خانه منتقل می‌شوید که در آن به فیلم‌های پیشنهادی این برنامه دسترسی خواهید داشت. برای دانلود و تماشای فیلم و سریال در اپلیکیشن فیلم نت، تنها کافیست به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید و یا از طریق لمس آیکون ذره‌بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه، به جستجوی نام فیلم و یا سریال مورد نظرتان بپردازید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم کمدی آنجلّو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *