فیلمبرداری فیلم پس از واقعه با محوریت زنان استارت خورد! +جزئیات

فیلمبرداری فیلم پس از واقعه استارت خورد. مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، خبر داد که پروژه ساخت فیلم “پس از واقعه” با تمرکز بر زنان آغاز شده است.

در توضیح این فیلم سینمایی، فرهاد مختاری، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعلام کرد که این فیلم در ابتدا با نام “شور عاشقی” شناخته می‌شد، اما پس از بررسی‌ها، نام آن به “پس از واقعه” تغییر کرد. در ادامه مطلب با خبر ساخت فیلم پس از واقعه همراه ما بمانید.

فیلمبرداری فیلم پس از واقعه

فیلم سینمایی پس از واقعه

به گزارش منابع خبری:

در این فیلم، تلاش می‌شود تجربه اسارت اسرای کربلا، حضرت زینب (س) و سختی‌هایی که در مسیر از کوفه به سمت شام تحمل کردند، به تصویر کشیده شود. یکی از اولویت‌های موضوعی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تولید فیلم‌های سینمایی با موضوع زنان است و در این راستا، بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال تهیه فیلمی با عنوان “پس از واقعه” است.

فیلمبرداری این پروژه در روز جمعه ۲۷ مردادماه در منطقه کویری خور بیابانک آغاز شده است. فرهاد مختاری گفته است که تولید این فیلم با حضور محمدحسن اختری، رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا، آغاز شده است و امیدواریم آن را برای شرکت در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنیم.

فیلمبرداری فیلم پس از واقعه
فیلمبرداری فیلم پس از واقعه

زمان پخش فیلم سینمایی پس از واقعه

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره فیلمبرداری فیلم “پس از واقعه” توضیح داد که این فیلم در ۵۵ نوبت فیلمبرداری خواهد شد و کارگردان و نویسنده آن، داریوش یاری است که قبلاً فیلم “کربلا جغرافیای یک تاریخ” را ساخته است.

همچنین باید گفت که حضور بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ساخت فیلم است و در این راستا، دو فیلمنامه با حمایت این بنیاد در دستور کار قرار دارد. “دست‌ ناپیدا” به کارگردانی انسیه شاه حسینی و خواهر طاهره، با موضوع زندگی مرحومه مرضیه حدیدچی، از فیلم‌هایی است که در حال تولید در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلمبرداری فیلم پس از واقعه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *