آیین رونمایی از پوستر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی برگزار شد! +[جزئیات]

به تازگی از پوستر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی رونمایی شده است. مراسم رونمایی از این پوستر در سالن کنفرانس معاونت هنری برگزار شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، از مدیران کل ارشاد اسلامی مشارکت‌کننده در برگزاری این رویداد، خواست تا تمام ظرفیت‌های فرهنگی استان خود را پای کار بیاورند تا این سرمایه ملی در کشور نمود خوبی داشته باشد. در ادامه مطلب با خبر رونمایی از پوستر جشنواره آیینی و سنتی همراه ما بمانید.

پوستر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

پوستر نمایش های آیینی و سنتی

آیین رونمایی از پوستر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی و تبادل تفاهم‌نامه استان‌های مشارکت‌کننده در این رویداد فرهنگی با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و احمد جولایی (دبیر جشنواره) با شعار «آیین، سنت، سرمایه ملی» امروز ساعت 16 در سالن کنفرانس معاونت هنری برگزار شد. کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در ابتدای این مراسم گفت:

بعد از بیست‌ویکمین دوره و برای اولین بار، بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی به خانه‌های اصلی خود می‌روند.

پوستر بیست‌ و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

پوستر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی
پوستر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

احمد جولایی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که طبق صحبت‌های انجام‌شده، قرار است تا شهرداری‌ها در استان‌های برگزارکننده، در بخش فضاسازی و تبلیغات عمومی برگزارکنندگان را همراهی کنند. در بخش صداوسیما هم گروه‌های برنامه‌ساز برای پوشش جشنواره حضور خواهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فصل دوم مسابقه صداتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *