بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه (Ruhun Duymaz) + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه (Ruhun Duymaz) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال پلیسی عاشقانه مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه

سریال روحتم خبردار نمیشه درباره سرنگونی یک سازمان جنایتکار بین المللی است. در سریالی که بر سرنگونی یک سازمان جنایتکار بین المللی تمرکز دارد، شوکرو اوزییلدیز نقش «اونور کاراسو» رئیس یک واحد پلیس ویژه را به تصویر می‌کشد.

شخصیت دیگری به نام اجه چتین‌ال در سریال هست که بورجو اوزبرک آن را ایفا می‌کند. آسلی سومن نقش هلال کورال، یکی از اعضای خانواده شرکت جواهرات کورال را بازی می‌کند که اونور مخفیانه وارد زندگی او شده و عاشق او می‌شود.

  • نام فارسی: روحتم خبردار نمیشه
  • ژانر: رمانتیک کمدی
  • بازیگران: شوکرو اوزییلدیز، بورجو اوزبرک
  • کارگردان: آیتاچ چیچک
  • کانال پخش: FOX

زمان پخش سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه

بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

شوکرو اوزییلدیز (Şükrü Özyıldız)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه

شکرو اوزییلدیز (ترکی استانبولی: Şükrü Özyıldız‎؛ زادهٔ ۱۸ فوریهٔ ۱۹۸۸) هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. دروغگو های کوچک شیرین (در نقش ارن)، شرافت (در نقش امیر)، من هنوز امید دارم، آفتاب زمستانی، ستاره ی چوپان، نفس به نفس و آکینجی از جمله سریال‌هایی هستند که شوکرو در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

اما این بازیگر در بسیاری از آثار سینمایی ترک نیز حضور داشته: نوا، دوست داشتنی خطرناک، بانک قلب های شکسته، همه چیز به خاطر عشقه، سیب‌های ترش، غریبه داخل جیبم، عارف وی 216 و فیلم سینمایی جدید نتفلیکس “تاکتیک های عشق” 1 و 2 که در آن با دمت اوزدمیر همبازی است، از جمله فیلم‌های او هستند.

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk)

بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه
بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

بورجو اوزبرک (ترکی استانبولی: Burcu Özberk‎؛ زاده ۱۱ دسامبر ۱۹۸۹ در اسکی‌شهر) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به حریم سلطان، دختران آفتاب، عشق تجملاتی و عشق منطق انتقام اشاره کرد.

بورجو در سریال حریم سلطان با آراس بولوت اینملی، در سریال دختران آفتاب با برک آتان، در سریال عشق تجملاتی با چاعلار ارطغرل و همچنین در سریال عشق منطق انتقام با ایلهان شن پارتنر بوده است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی کنسرواتوار تئاتر از دانشگاه حاجت‌تپه می‌باشد. یک خواهر به اسم بشری و دو خواهرزاده به نام های‌جان و هافسا دارد.

توی خوابت ببینی (Rüyanda Görürsün 2023) آخرین فیلمی است که بورجو در آن به ایفای نقش پرداخته و با مورات بوز، خواننده معروف ترکیه همبازی شده است. این فیلم داستان جالبی دارد و داستان آن در زمان جا به جا می‌شود.

طغرل تولک (Tuğrul Tülek)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه

طغرل تولک بازیگر ترکیه ای متولد ۲۶ سپتامبر در بورسا است که در سریال ظهور امپراطوری عثمانی ۲۰۲۰ به ایفای نقش پرداخته است. وی به بازیگری علاقه بسیاری داشت و بعد از اتمام دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، او وارد عرصه هنری شد و در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی حضور یافت. دختر پشت پنجره و حیاط از جمله سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *