بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون حقیقت دارد؟! +[جزئیات]

برخی از کانال‌های مجازی بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون را خبر دادند که قرار است او سری جدید برنامه مهمونی را در شبکه نسیم اجرا کند.

حتی برخی از آنها نوروز ۱۴۰۳ را زمان پخش این برنامه عنوان کرده‌اند. بازگشت ایرج طهماسب با “مهمونی” به شبکه نسیم در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی داشته است که مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم درباره آن توضیح کوتاهی ارائه داده است. در ادامه مطلب با خبر ایرج طهماسب در شبکه نسیم همراه ما بمانید.

بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون

ایرج طهماسب شبکه نسیم

به گزارش منابع خبری:

چند روزی است که یک نامه با امضای اداره کل بازرگانی در فضای مجازی منتشر شده است.

این اداره کل با اشاره به بازگشت ایرج طهماسب و برنامه محبوبش به تلویزیون، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی دعوت کرده است تا درخواست خود را برای تبلیغات انحصاری این برنامه ارائه کنند و جایگاه این تبلیغات را به بالاترین پیشنهاد مالی اختصاص دهند.

برخی از کانال‌های مجازی این شایعه را پخش کرده‌اند که ایرج طهماسب قرار است سری جدید برنامه “مهمونی” را در شبکه نسیم اجرا کند. حتی برخی از آنها نوروز ۱۴۰۳ را زمان پخش این برنامه عنوان کرده‌اند.

بازگشت ایرج طهماسب به صدا و سیما

بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون
بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون

برنامه مهمونی در شبکه نسیم

امیرعباس اشرف، مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم، درباره نامه‌ای که آغازگر شایعات بازگشت ایرج طهماسب و ساخت “مهمونی” جدید در این شبکه تلویزیونی بوده است، گفت:

این نامه به شکل غیررسمی و البته به نقل از یک مجموعه دیگر از سازمان منتشر شده است که هیچ ارتباطی با شبکه نسیم ندارد و ما از صحت و معتبر بودن این نامه آگاهی نداریم. ما در سازمان صدا و سیما از هنرمندانی که در چارچوب سیاست‌های فرهنگی مشغول فعالیت هستند و در این راستا کار می‌کنند، حمایت می‌کنیم. شبکه نسیم به طور ویژه به موضوع نشاط و سرگرمی متمایل است و همواره در تلویزیون و این شبکه به هنرمندان باز است و هست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فصل دوم مسابقه صداتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *