آغاز اکران فیلم سینمایی بی رویا ؛ اکران رسمی فیلم قاچاق شده در فیلیمو

فیلم سینمایی بی رویا که این روز ها جز فیلم های منتشر شده غیر رسمی بود، از سه شنبه 31 مرداد ماه به طور رسمی از پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

فیلم سینمایی “بی رویا” که توسط آرین وزیر دفتری ساخته شده بود و برنامه‌ریزی برای اکران در سینما به مدت دو سال داشت، در اوایل هفته جاری یک نسخه با کیفیت به صورت غیرقانونی توسط برخی سایت‌های دانلود فیلم و همچنین کانال‌های تلگرامی منتشر شد. این اقدام به طور قانونی نامناسب است و در تضاد با حقوق تکثیر و توزیع فیلم می‌باشد.

بعد از فیلم تفریق بی رویا هم درگیر قاچاق شد! +[جزئیات]

آغاز اکران فیلم سینمایی بی رویا

داستان فیلم بی رویا

فیلم سینمایی “بی رویا” به کارگردانی آرین وزیر دفتری که نسخه غیر قانونی آن در اوایل هفته جاری منتشر شد، اکنون در مرحله اکران رسمی آنلاین خود قرار دارد. از شب سه‌شنبه31 مرداد ماه، این فیلم از طریق پلتفرم “فیلیمو” اکران عمومی یافت.

 فیلم سینمایی بی رویا
داستان فیلم بی رویا

پلتفرم “فیلیمو” یک پلتفرم قانونی است که به مخاطبان امکان می‌دهد به طور قانونی و با کیفیت بالا به فیلم‌ها دسترسی پیدا کنند. این اکران رسمی از طریق پلتفرم “فیلیمو” به علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌های ایرانی فرصتی را می‌دهد تا به راحتی و با رعایت حقوق مالکیت فکری، این فیلم را تماشا کنند.

بازیگران فیلم بی رویا

“بی رویا” با بازی بازیگران مطرحی مانند ( طناز طباطبایی،صابر ابر، شادی کرم رودی، رضا داود نژاد، مائده طهماسبی و…)، به داستانی درام و رازآلود می‌پردازد. این اکران آنلاین فرصتی است برای علاقه‌مندان به سینما تا این فیلم را در خانه‌های خود تماشا کنند و لذت ببرند.

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی بی رویا با بازی صابر ابر و طناز طباطبایی + خلاصه داستان

خلاصه داستان فیلم بی رویا

« بی رویا» داستان زوج جوانی به نام رؤیا و بابک است که قصد مهاجرت از ایران را دارند. آنها دو هفته قبل از مهاجرت قرار است ایران را ترک کنند و به دنبال زندگی بهتری در خارج از کشور هستند. اما در طول این زمان، رویا در یک خیابان با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود. رویا با دختر بی‌نام در خیابان روبرو می‌شود و متوجه می‌شود که او در وضعیتی ناامن و آسیب‌پذیر قرار دارد. نگرانی رویا باعث می‌شود او دختر را به همراه خود ببرد و به پلیس آگاهی دهد. این اقدام نشان از انسانیت و مسئولیت‌پذیری رویا است که به دختر بی‌نام کمک می‌کند و از وضعیتش آگاهی می‌برد..

در ادامه داستان، رویا و بابک با تبعات و پیامدهایی از این تصمیم مواجه می‌شوند و داستان آنها در مسیر مهاجرت و زندگی در خارج از کشور پیش می‌رود. «بی رویا» با به تصویر کشیدن این داستان، به موضوعاتی مانند مهاجرت، انسانیت و تضادهای اجتماعی می‌پردازد.

اکران آنلاین فیلم بی رویا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *