بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر (Üç Kız Kardeş) + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر (Üç Kız Kardeş) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش فصل سوم این سریال درام عاشقانه ترکی مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر

سریال ترکی سه خواهر سریالی جدید است که بر اساس یک رمان ترکی پر فروش با همین نام و به قلم اجلال آیدین (Iclal Aydin) ساخته شده است. داستان این اثر در سال 1998 اتفاق می‌افتد و درباره سه خواهر و ماجراهایی است که برای آن‌ها رخ می‌دهد.

کارگردان آن ادا تکسوز (Eda Teksöz) است و شبکه Kanal D وظیفه پخش آن را برعهده دارد. فیلمبرداری سریال ترکی سه خواهر در شهرهای آیوالیک و بالیکسیر ترکیه انجام شده است. خلاصه داستان سریال سه خواهر را در ادامه بخوانید.

بازیگران سریال سه خواهر (Üç Kız Kardeş)

 خلاصه داستان سریال سه خواهر
خلاصه داستان سریال سه خواهر

سریال ترکی سه خواهر سریالی جدید است که بر اساس یک رمان ترکی پر فروش با همین نام و به قلم اجلال آیدین (Iclal Aydin) ساخته شده است. داستان این اثر در سال 1998 اتفاق می‌افتد و درباره سه خواهر و ماجراهایی است که برای آن‌ها رخ می‌دهد. کارگردان آن ادا تکسوز (Eda Teksöz) است و شبکه Kanal D وظیفه پخش آن را برعهده دارد. فیلمبرداری سریال ترکی سه خواهر در شهرهای آیوالیک و بالیکسیر ترکیه انجام شده است.

ماجرای سریال ترکی سه خواهر درباره یک خانواده کوچک و شاد است. نسرین و صادق 25 سال است که با هم ازدواج کرده‌اند و صاحب سه فرزند دختر هستند. دختر بزرگتر آن‌ها، تورکان نام دارد و زیبایی‌اش زبان‌زد خاص و عام است. او 22 سال دارد و آدمی ساده، کم‌حرف و رمانتیک است.

دختر دوم آن‌ها یعنی دونوش، دبیرستانی است و برای آزمون ورودی دانشگاه درس می‌خواند. او عاشق خواندن و نوشتن است و می‌خواهد روزی نویسنده شود. دختر سوم نیز دریا نام دارد. او نیز دبیرستانی است و خود را برای آزمون ورودی دانشگاه آماده می‌کند. دریا دختری باهوش، قوی و سرکش است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل 3 سریال ترکی سه خواهر (Üç Kız Kardeş)

اوزگو کایا (Özgü Kaya)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر
بازیگران سریال ترکی سه خواهر

اوزگو کایا متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۹۶ در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل رشته سینما و تلویزیون از کنسرواتوار دولتی استانبول می‌باشد که از ۲۱ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «مهمت چیک کوت العماره» به شهرت رسید. سال ۲۰۱۷ در ۲۱ سالگی با بازی در سریال «اسمش افسانه» است در نقش سیبل کنار بازیگرانی چون اردال بشیکچی اوغلو و گوکچه بهادیر جلوی دوربین رفت.

سال ۲۰۱۸ در ۲۲ سالگی با بازی در نقش زینب در سریال تاریخی «مهمت چیک کوت العماره» Mehmetcik kutul Amara به شهرت و محبوبیت رسید. او سپس سال ۲۰۱۹ در سریال «هیچکس نمیداند» در نقش سودا ایفای نقش کرد و در سریال «سه خواهر» نیز نقش آفرینی کرده است.

برکر گوون (Berker Güven)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر
بازیگران سریال ترکی سه خواهر

برکر گوون (ترکی استانبولی: Berker Güven‎) (زاده ۷ سپتامبر ۱۹۹۴ در ازمیر) از بازیگران موفق و جذاب اهل ترکیه است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته رادیو و سینما از دانشگاه بیلگی استانبول می باشد؛ او از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و حالا در تلویزیون و سینما حضور دارد.

برکر اولین بار سال ۲۰۱۶ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال تاریخی وطنم تویی که مربوط به وقایع جنگ استقلال ترکیه است؛ بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد. در سال ۲۰۱۷ هم توانست با فیلم بابام وارد سینما شود. او در سال ۲۰۱۹ با سریال استانبول ظالم دوباره به قاب تلویزیون بازگشت که در این مجموعه نقش ندیم یک معلول را بازی می‌کند؛ که بعدا سلامتی خود را بدست می‌آورد. جدیدترین پروژه برکر مربوط به سریال شعله‌ور و سه خواهر است.

آلمیلا آدا (Almila Ada)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر

آلمیلا آدا (به ترکی Almila Ada) با نام کامل آلمیلا آدا بیازیت اوغلو متولد ۱۳ مرداد ۱۳۷۳ در استانبول؛ بازیگر، بالرین و مدل زیبای ترک است. پدر آلمیلا روزنامه نگار و مادرش مربی و طراح مد است. او از کودکی به باله علاقه داشت و از آن زمان یادگیری درس های باله را آغاز کرده است. آلمیلا به خاطر کار مادرش مدتی در روسیه زندگی کرده است.

آلمیلا مدتی پس از بازی در فیلم انتقام جویان : عصر اولتران، بخاطر پاره شدن تاندون آشیل و مشکل استخوانی برای درمان به استانبول آمد و پس از آن در یک فصل از سریال روزی که سرنوشتم نوشته شد بازی کرد. او سپس به یادگیری درس های طرز ببان پرداخت. این بازیگر زیبای ترک در سال ۲۰۱۵ مدت کوتاهی به بازی در سریال غنچه های زخمی پرداخت و در نقش لالین در این سریال حاضر شد.

ملیسا بربر اوغلو (Melisa Berberoğlu)

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سه خواهر

ملیسا بربراوغلو «Melisa Berberoglu» بازیگر اهل ترکیه و متولد 22 مارس 1996 است. او با بازی در سریال‌های «Acans» در سال 2021، یشیلچام در سال 2021 و سه خواهر در سال 2022 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *