ویدیو : گلایه مجری صدا و سیما از مسئولین ؛ حیا نمی کنید ! خودتان انصاف ندارید ؟

مجری صدا و سیما روی آنتن زنده به سیم آخر زد. سخنان جنجالی مجری شبکه افق سوژه جدید خبر رسانه ها شد. فیلم گلایه مجری صدا و سیما از مسئولین را در ادامه ببینید.

در این روز ها اکثر مردم از وضعیت زندگی و معیشت خود ناراضی هستند و از مسئولین و دولت گلایه میکنند، مجری صدا و سیما در پخش زنده شبکه افق از این وضعیت ابراز ناراحتی و نارضایتی کرد که خبر ساز شد.

گلایه مجری صدا و سیما از مسئولین

سحنان تند مجری صدا و سیما خطاب به مسئولین

سید حسین حسینی، مجری صداوسیما، در برنامه زنده شبکه افق، با ابراز نارضایتی و خشم خود، به مسئولان دولتی خطاب شد و گفت: “فردی پیام داده که حقوقم ۹ میلیون تومان است، ۷ میلیون اجاره می‌دهم! امروز هشتم ماه است و هنوز حقوقش را نداده‌اند! این فرد چگونه زندگی کند؟! اگر بخواهد برای دخترش لوازم مدرسه بخرد و در این مسیر بچه‌اش بوی کباب بشنود، باید چکار کند؟… خجالت نمی‌کشید؟! حیا نمی‌کنید؛ اصلاً فکر کنید، مملکت قانون ندارد، خودتان انصاف ندارید؟!”

در این بیانات، سید حسین حسینی از عدم پرداخت حقوق خود و تأثرات منفی آن بر زندگی خود و خانواده‌اش سخن گفت. او با اعتراض و ابراز نارضایتی از نقض قوانین و عدم عدالت در پرداخت حقوق، مسئولان دولتی را به بررسی و رفع این مشکل فراخواند. این بیانات نشان از نگرانی و خشم سید حسین حسینی نسبت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی برخی افراد و نقض حقوق آن‌ها دارد.

فیلم گلایه مجری صدا و سیما از مسئولین دولتی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *