فیلم جدید وس اندرسون «هنری شوگر» در ونیز مخاطبان را به وجد آورد!

فیلم جدید وس اندرسون “هنری شوگر” که ۴۰ دقیقه است، مخاطبان ونیز را به وجد آورد و تشویق ایستاده ۴ دقیقه‌ای نیز برای این فیلم انجام شد.

“داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر” که یک فیلم کوتاه ۴۰ دقیقه‌ای است و برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد، باعث تشویق ایستاده به مدت ۴ دقیقه شد. در ادامه مطلب با خبر فیلم داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر در ونیز همراه ما بمانید.

فیلم جدید وس اندرسون

فیلم داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر ونیز

به گزارش منابع خبری:

قبل از نمایش این فیلم، همکار همیشگی وس اندرسون، الکساندر دسپلات، جایزه “کارتیه گلوری” را به وی اهدا کرد. اندرسون با فروتنی این افتخار را پذیرفت و یادآوری کرد که در برخی موارد این جایزه به فیلمسازان برای نمایش برخی از بدترین فیلم‌هایشان اهدا شده است.

با اکران “داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر”، که یک کمدی عجیب با بازی رالف فاینس، بندیکت کامبربچ و دو پاتل است، روشن شد که وس اندرسون جزو بدترین فیلم‌هایی که این جایزه را دریافت کرده‌اند نیست و استقبال بسیار خوبی از این فیلم صورت گرفت.

اکران فیلم داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر

فیلم جدید وس اندرسون
فیلم جدید وس اندرسون

فیلم وس اندرسون در جشنواره ونیز

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر” با اقتباس از مجموعه داستان‌های کوتاه رولد دال که در سال ۱۹۷۷ منتشر شد، یک فیلم مرکب از چندین فیلم کوتاه است که شامل “هنری شوگر”، “قو”، “زهر” و “موش‌گیر” است. این پروژه، اولین همکاری مشترک وس اندرسون با نتفلیکس و دومین اقتباس او از آثار رولد دال پس از فیلم استاپ موشن تحسین‌برانگیز “آقای فاکس شگفت‌انگیز” است که نامزد بهترین انیمیشن بلند و موسیقی فیلم در جشنواره اسکار بود.

در کنفرانس مطبوعاتی فیلم که در روز جمعه برگزار شد، اندرسون به بحث‌های اخیر درباره ویرایش آثار رولد دال برای حذف زبان توهین‌آمیز پرداخت و گفت:

“حتی من مخالفم که هنرمند خودش کار خودش را اصلاح کند. فکر می‌کنم کاری که انجام شده، انجام شده است و مطمئناً هیچ کس به جز نویسنده نباید اثرش را اصلاح کند و او دیگر برای این کار زنده نیست.”

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم جدید وس اندرسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *