بهترین فیلم های خرس محور ترسناک از نگاه سایت فیگار

خرس‌ها، موجوداتی هستند که می‌توانند جنگل‌ها را بیش اندازه وحشتناک کنند. در ادامه با معرفی بهترین فیلم های خرس محور ترسناک همراه شما خواهیم بود.

اگرچه گاهی اوقات خرس‌ها به عنوان موجوداتی دوست داشتنی به تصویر کشیده می‌شوند؛ اما اغلب در برخی از بهترین فیلم های ترسناک ، به عنوان جانوران وحشی هستند. اولین فیلم کارگردانی الیزابت بنکس که اخیراً منتشر شده و Cocaine Bear نام دارد، به تازگی در سینماها اکران شده است.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه خرس‌ها، به همان اندازه که زیبا به نظر می‌رسند، وقتی که تحریک یا گرسنه شوند، می‌توانند خرس محور ترین فیلم های ژانر ترسناک را در سینماها نشان دهند.

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک از نگاه سایت فیگار

فیلم درباره خرس ها در ژانر وحشت

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های خرس محور ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

در طبیعت، خرس‌ها می‌توانند حیواناتی باشند که قاتل هستند. برخی از ویژگی‌های موجودات شناخته شده با بازی خرس‌ها به خوبی نشان می‌دهند که درنده بودن، در ذات آنهاست. در ادامه این نوشتار، به چند فیلم درباره خرس ها در ژانر وحشت خواهیم پرداخت.

Grizzly

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
خرس محور ترین فیلم های ژانر ترسناک

یکی از اولین آثار سینمایی ترسناک درباره یک خرس قاتل، در فیلم گریزلی محصول 1976 رخ داده است. گریزلی که به عنوان آرواره‌های خرس محور توصیف می‌شود، یک فیلم کلاسیک و وحشتناک است. در واقع، این فیلم موفق‌ترین فیلم مستقل، به دلیل صحنه‌های گرافیکی و طرح جذابش، در زمان خودش بود.

آرواره‌ها همیشه محبوب‌ترین ویژگی موجودات را نشان می‌دهد؛ اما گریزلی خشن‌تر است. خرس نیرویی است که می‌توان با آن، صحنه‌های کشت و کشتار بسیار بدتری یافت که به ویژه برای طرفداران ترسناک هیجان‌انگیز نیز باشد.

Grizzly Rage

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
برترین فیلم درباره خرس ها در ژانر وحشت

خرس‌ها به عنوان موجوداتی محافظ شناخته می‌شوند. به ویژه خرس‌های مادر که اهمیت زیادی به فرزندانشان می‌دهند. Grizzly Rage یک نمونه کامل از این است که چگونه خرس‌های مادر در هنگام تهدید نوزادانشان به جانوران جهنمی تبدیل می‌شوند.

در واقع، درگیری اصلی فیلم، خرس مادری است که گروهی از دانشجویان در حال تعطیلات را شکار می‌کند که به طور تصادفی توله او را زیر گرفته‌اند. فیلم خشم گریزلی یک فیلم تلویزیونی علمی تخیلی فراموش شده است که نشان می‌دهد که یک خرس مادر چقدر می‌تواند محافظت کننده جالبی باشد.

The Edge

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

The Edge بر رابطه رو به رشد بین سه مرد متمرکز است که هواپیمای آن‌ها در جنگلی دور افتاده سقوط می‌کند. در حالی که مردان سعی دارند زنده بمانند، یک خرس نسبتا بزرگ، به عنوان مانع اصلی برای مرگ آنها عمل می‌کند. در حالی که فیلم اساساً بر توسعه بقا محور متمرکز است، خرس بیشتر هیجان را فراهم می‌کند. چیزی که The Edge را به یک اثر هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند، تهدید احتمالی یک شکارچی است که مدام به تعقیب قهرمانان بی‌پناه فیلم می‌پردازد. رفتار خرس وحشتناک است.

Backcountry

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

جنگل‌ها معمولاً مکانی محبوب برای یک فیلم ترسناک هستند که در آن حس انزوا یا تهدید حیات وحش رخ می‌دهد. فیلم Backcountry محصول 2014، داستان ترسناکی را ارائه می‌دهد که یک زوج جوان در جنگل گم می‌شوند.

زمانی که آن دو در جنگل گم می‌شوند، یک خرس سیاه گرسنه به دنبال آن‌ها می‌افتد. چیزی که به عنوان یک سفر کمپینگ آغاز می‌شود، در نهایت یک فیلم تابستانی ترسناک را نشان می‌دهد. این فیلم به دلیل سناریوی اعصاب خردکن و رفتار غارتگرانه‌ای که نسبت به خرسی واقعی دارد، با نقدهای مثبت روبرو شد. جالب اینجاست که گفته می‌شود این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

Grizzly Park

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

پارک گریزلی، یک فیلم زیبا اما کم‌ارزش، محصول سال 2008 است. نام این فیلم به خاطر فضای آن، پارک گریزلی، یک جنگل ملی را نشان می‌دهد که به خوبی دارای یک خرس خطرناک است. از قضا، به نظر می‌رسد که تهدید واقعی یک قاتل زنجیره‌ای انسان باشد.

اگرچه خرس یک تهدید قطعی است و چندین شخصیت را می‌کشد؛ اما او بر اساس غریزه نیز عمل می‌کند، در حالی که برخی از شخصیت‌های انسانی رفتار آزاردهنده‌ای از خود نشان می‌دهند. پارک گریزلی به خوبی شناخته شده نیست؛ اما داستان نسبتاً جالبی در مورد خرس‌ها دارد. خرس لحظات ترسناک زیادی را ارائه می‌دهد؛ اما هدف فیلم این است که بگوید انسان می‌تواند چقدر خطرناک‌تر از خرس‌های وحشی به‌نظر برسد.

Unnatural

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

برخی از فیلم‌های داستانی همراه با موجودات وحشی، به دلیل داشتن طرح‌های غیرواقعی و ترسناک علمی تخیلی ، بدنام هستند؛ به‌ویژه اگر موجود فیلم محصول آزمایش‌های آزمایشگاهی دولتی، یا در معرض زباله‌های سمی قرار گرفته باشد. یکی از نمونه این فیلم‌ها، Unnatural است.

فیلم Unnatural، در مورد یک خرس قطبی انسان‌خوار می‌باشد که به طور ژنتیکی به یک ماشین کشتار تبدیل شده است. به طور قابل پیش بینی، خرس از آزمایشگاه خود فرار می‌کند و تصمیم می‌گیرد گروهی از افراد را در یک کابین نزدیک شکار کند. علیرغم پوچ بودن فیلم، خرس قطبی موفق می‌شود تعداد قابل توجهی از کشتارها را به دست آورد و کاملاً وحشتناک به‌نظر برسد.

Annihilation

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

Annihilation در میان منتقدان موفقیت چندانی نداشت، اما طرفداران زیادی پیدا کرد که از طرح منحصر به فرد آن لذت بردند. یکی از قابل توجه ترین چیزها در مورد این فیلم، موجودات جهش یافته آن، به ویژه خرس جهش یافته غمگین آن بود. از زمان پخش تریلر فیلم، تصویر چنین خرس هیولایی در بین بینندگان گیر کرده است.

خرس یکی از ترسناک ترین چیزها در Annihilation است ، زیرا به دلیل جهش های وحشتناکی که باعث عذاب شدید او می شود، رفتار بسیار تهاجمی دارد. اگرچه آنتاگونیست اصلی فیلم نیست، اما یکی از تهدیدهای بزرگتر فیلم است.

The Revenant

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

The Revenant زمانی که برای اولین بار در سال 2015 اکران شد تحسین منتقدان را به دست آورد. طرح پر آدرنالین و بازی لئوناردو دیکاپریو این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌های دهه 2010 تبدیل کرد. این فیلم، خرس قاتل خودش را نشان می‌دهد. در حالی که خرس فقط برای یک نمونه در فیلم برروی پرده می‌آید، حمله آن به دیکاپریو در نهایت بر بقیه فیلم تأثیر می‌گذارد.

چیزی که این خرس را بسیار به یاد ماندنی می‌کند این است که این یک هیولای انسان خوار نیست، بلکه یک خرس مادر محافظ است که وقتی انسان بیش از حد به توله‌هایش نزدیک می‌شود، بر اساس غریزه عمل می‌کند که یکی از واقعی‌ترین تصاویر را از خرس نشان می‌دهد.

Winnie The Pooh: Blood And Honey

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

Winnie The Pooh، خرس عروسکی محبوب دوران کودکی است. او به خاطر بامزه بودنش شهرت دارد؛ اما در اقتباس فیلم خونین ریس ویکفیلد، وینی د پو: خون و عسل چندان محبوب نیست. در عوض، خرس پو به عنوان یک هیبرید نیمه مرد و نیمه خرس به تصویر کشیده می‌شود که پس از رها شدن توسط کریستوفر رابین وحشی شده است.

این یک فیلم، با خرس قاتل معمولی نمی‌باشد، بلکه بیشتر شبیه یک فیلم اسلشر غیر معمول است. ظاهر جدید خرس پو به عنوان یک خرس عروسکی شیطانی غول پیکر، عجیب و وحشتناک می‌باشد.

Cocaine Bear

بهترین فیلم های خرس محور ترسناک
بهترین فیلم های خرس محور ترسناک

جدیدترین فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ که در سال 2023 اکران شد، Cocaine Bear الیزابت بنکس است. این فیلم بر اساس داستان واقعی خرسی می‌باشد که در جنگل، کوکائین مصرف می‌کند. این فیلم، اکشن عجیب‌تری نسبت به داستان واقعی فیلم دارد. با این حال، این فیلم سرگرم‌کننده، نقدهای مثبتی به دست آورده است.

خرس در این فیلم، برجسته‌ترین نقطه عطف است. او قتل‌های بی‌رحمانه‌ای انجام می‌دهد و فضای نسبتاً نگران‌کننده‌ای ایجاد می‌کند. Cocaine Bear چندین عنصر کمیک‌محور نیز دارد به تماشای فیلم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های خرس محور ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

جدیدترین فیلم خرس محور ترسناک چه نام دارد؟

Cocaine Bear، جدیدترین فیلم خرس محور است که در سال 2023 منتشر شد.

نخستین فیلم خرس محور سینما چه نام داشت؟

Grizzly نخستین فیلم خرس محور سینماست که در سال 1976 منتشر شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *