چهره آن شرلی بعد از 38 سال چه شکلی شده است؟! +[عکس جدید]

عکسی از چهره جدید آن شرلی منتشر شده است. مگان فلووز بازیگر نقش آن شرلی با گذشت 38 سال از ایفای این نقش همچنان چهره ای زیبا دارد.

مگان فلوز بازیگری است که در دهه 60 در ایالات متحده متولد شده است و مشهورترین نقش او مربوط به سریال تلویزیونی “رویاهای سبز” است که در آن نقش آن شرلی را بازی کرد. مگان یاران پس از 38 سال بازیگری هنوز هم ظاهر خوبی دارند. در ادامه مطلب با خبر چهره جدید مگان فلووز همراه ما بمانید.

چهره جدید آن شرلی

عکس جدید بازیگر آن شرلی در رویای سبز

به گزارش منابع خبری:

مگان فالوز (متولد ۱۹۸۴) یکی از بازیگران مشهور و تلویزیونی آمریکایی است. واقع در شهر نیویورک، مکان از جوانی علاقه زیادی به بازیگری پیدا کرد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. او در سال ۲۰۰۴ با نقش اول خود در سریال تلویزیونی “مردان درختان” به شهرت رسید.

از آن پس، مگان در چندین فیلم و سریال معروف حضور داشته است، از جمله “سفر به اژدها”، “مارولوس” و “تقدیر و خشم”. او برای بازی در این سریال‌ها و فیلم‌ها تعریف و تمجید فراوانی از منتقدان دریافت کرده است و برای عملکرد خلاقانه و قابل توجه خود نامزد جوایز مختلفی شده است. علاوه بر بازیگری، مکان فعالیت‌های خیریه‌ای نیز داشته است و به برخی از سازمان‌ها و انجمن‌های اهداکننده به فرصت‌های آموزشی و توانمندسازی برای جوانان محروم کمک کرده است.

عکس جدید مگان فلوز بازیگر آن شرلی

چهره جدید آن شرلی
چهره جدید آن شرلی

عکس جدید مگان فلوز بازیگر فیلم رویای سبز

فیلم “رویای سبز” یک فیلم درام به کارگردانی و نویسندگی پیتر فارلی است و مگان فالوز در آن نقش اصلی را بازی می‌کند. داستان فیلم “رویای سبز” درباره زندگی یک زن جوان به نام آن شرلی است که در زمان جنگ جهانی دوم در شهر کوچکی در انگلستان زندگی می‌کند. او زندگی طبیعی خود را ترک کرده و به عنوان یک معلم به یک مدرسه محلی می‌پیوندد.

آن شرلی با مشکلات و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود و در عین حال به دنبال رویاهایش است. او با دیدن شور و اشتیاق دانش‌آموزانش، به سعی می‌کند آن‌ها را برای زندگی بهتر و آینده‌ای روشن الهام بخشد. فیلم “رویای سبز” به خوبی درباره قدرت آموزش و تأثیر معلمان بر زندگی دانش‌آموزان تمرکز دارد. مگان فالوز با بازی شخصیت آن شرلی، با بازیگری قوی خود، توانسته است شخصیت پویای و قدرتمندی را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چهره جدید آن شرلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *