وخامت حال بازیگر مشهور پیش از انقلاب! +[جزئیات]

بستری شدن منصور سپهرنیا در بیمارستان به علت عفونت ادراری. این بازیگر قدیمی به شدت دچار وخامت حال شده است و به همین دلیل نیاز به درمان دارد.

خانواده او اعلام کرده است که منصور سپهرنیا در حال حاضر تحت درمان است و در بیمارستان به دنبال بهبودی است. پسر منصور سپهرنیا از مردم خواسته است تا برای پدرش دعا کنند. در ادامه مطلب با خبر منصور سپهرنیا در بیمارستان همراه ما بمانید.

بستری شدن منصور سپهرنیا

وخامت حال منصور سپهرنیا

به گزارش منابع خبری:

این بازیگر با تجربه و محبوبیت خود، در طول سالیان متمادی در صحنه هنر حضور فعال داشته و با بازی‌هایش در کمدی‌های ماندگاری نقش ایفا کرده است. امیدواریم منصور سپهرنیا به زودی به بهبودی کامل دست پیدا کند و به سلامتی برگردد.

منصور سپهرنیا، بازیگر کمدی مشهور سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۹۲۸ در شهر تهران به دنیا آمد. وی از خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده و از کودکی علاقه شدیدی به هنر نشان داد. سپهرنیا در دهه ۴۰ با شروع فعالیت حرفه‌ای خود در تئاتر، به عنوان یک بازیگر تئاتر شروع به فعالیت کرد. او در این دوران در تئاترهای معروفی مانند تئاتر شهر، تئاتر نمایش و تئاتر ایران شرقی به ایفای نقش‌های متنوع پرداخت.  در دهه ۵۰، سپهرنیا وارد دنیای سینما شد و با بازی در فیلم‌های ماندگاری مانند “چهار دیواری” و “مردی در آتش” شهرت و شناخت وسیعی کسب کرد.

وضعیت حال منصور سپهرنیا

بستری شدن منصور سپهرنیا
بستری شدن منصور سپهرنیا

بیوگرافی منصور سپهرنیا

 او در طول دوران حرفه‌ای خود در بیش از ۳۰ فیلم نقش آفرینی کرده است. علاوه بر سینما، سپهرنیا در تلویزیون نیز به عنوان یک بازیگر موفق حضور داشته است. او در سریال‌هایی همچون “در خانه خدا”، “عموما قرار نیست” و “دنیای ما” به ایفای نقش پرداخته است. منصور سپهرنیا با استعداد و شخصیت خنده‌دار خود، همواره مورد تحسین و علاقه مخاطبان قرار گرفته است. او با بازیگری سرشناس و با سابقه، همچنان در حال فعالیت در عرصه هنر است و به عنوان یکی از آیکون‌های کمدی سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بستری شدن منصور سپهرنیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *