فیلم شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود +[جزئیات]

فیلم شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش خانگی اکران خواهد شد. به تازگی سه فیلم زهر عسل، شاید وقتی دیگر و همیشه پای یک زن در میان است به شبکه نمایش خانگی آمدند.

فیلم «زهر عسل»، کار ابراهیم شیبانی و تولید سال ۱۳۸۲ است. این فیلم در ژانر جنایی قرار دارد و بازیگرانی همچون مهناز افشار، محمدرضا گلزار و شهاب حسینی در آن حضور دارند. داستان این فیلم درباره زوج جوانی است که برای گذراندن ماه عسل به شمال سفر می‌کنند و با اتفاقات غیرمنتظره‌ای مواجه می‌شوند. در ادامه مطلب با خبر فیلم شاید وقتی دیگر نمایش خانگی همراه ما بمانید.

فیلم شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش خانگی

اکران فیلم شاید وقتی دیگر

به گزارس منابع خبری:

فیلم «شاید وقتی دیگر»، کار بهرام بیضایی و تولید سال ۱۳۶۶ است. این فیلم در ژانر معمایی قرار دارد و بازیگرانی همچون سوسن تسلیمی، داریوش فرهنگ، علیرضا مجلل و سیامک اطلسی در آن حضور دارند.

داستان فیلم شاید وقتی دیگر درباره یک گوینده رادیو و تلویزیون به نام مدبر است که همسرش را در یک فیلم مستند دوبله می‌بیند و سعی می‌کند مرد غریبه را که در فیلم حضور دارد پیدا کند. فیلم «همیشه پای یک زن در میان است»، کار کمال تبریزی و تولید سال ۱۳۸۷ است. این فیلم در ژانر کمدی قرار دارد و بازیگرانی همچون گلشیفته فرهانی، مهران مدیری، رضا کیانیان و حبیب رضایی در آن حضور دارند.

داستان فیلم همیشه پای یک زن در میان است درباره زن و شوهری است که با وجود عشقشان، به طلاق می‌رسند و در این میان با ماجراهای مختلفی روبرو می‌شوند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار منتشر شده و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شناخته شد.

فیلم سینمایی شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش خانگی

فیلم شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش خانگی
فیلم شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی شاید وقتی دیگر بهرام بیضایی

بهرام بیضایی کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس ایرانی است. وی در سال ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد شد. بهرام بیضایی در دوران دانشگاهی خود به عنوان فعال در تئاتر شروع به فعالیت کرد و در این زمینه تجربه‌های متعددی کسب کرد. وی در دهه ۱۳۷۰ به عنوان یک کارگردان سینما وارد عرصه فعالیت شد و فیلم‌های معروفی را به کارگردانی خود ساخت.

اولین فیلم کارگردانی بهرام بیضایی به نام “من و مادرم” در سال ۱۳۷۱ منتشر شد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. بیضایی در طول دوران حرفه‌ای خود بیش از ۵۰ فیلم سینمایی را کارگردانی کرد و در برخی از آثار همچون “رگبار”، “کلاغ”، “چریکه تارا”، “غریبه و مه” و “مرگ یزدگرد” به عنوان یکی از کارگردانان برجسته سینمای ایران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم شاید وقتی دیگر در شبکه نمایش اکران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *