تیزر قسمت 22 رئالیتی شو تی ان تی + تاریخ انتشار و داستان

رئالیتی شو تی ان تی، یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های چند ماه اخیر با اجرای حامد آهنگی است ککه چندی پیش تیزر قسمت 22 رئالیتی شو تی ان تی منتشر شد.

تیزر قسمت 22 رئالیتی شو تی ان تی چندی پیش از نماوا منتشر شد و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد. این هفته‌، حامد آهنگی میزبان نعیمه نظام دوست و مرجانه گلچین است.

تیزر قسمت 22 رئالیتی شو تی ان تی

به مناسبت نوروزی، شبکه نماوا، برنامه‌ی ویژه‌ای با اجرای حامد آهنگی برای شب سال نو و طول ایام عید دارد. این برنامه شامل یک مسابقه بزرگ و پرچالش برای تماشاگران است که بخش‌های مختلف و هیجان‌انگیزی از آن شامل اجراهای زنده موسیقی، گفتگوها و چالش‌های جذاب با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین رئالیتی شوهای ایرانی + [1402 و تمام دوران]

در سال 1401، سریال ویژه برنامه تی ان تی تحت کارگردانی حامد آهنگی به تولید رسید. این مجموعه ایرانی در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی قرار دارد. در این برنامه‌، جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی‌فر و یوسف تیموری به عنوان بازیگران حضور پیدا کردند.

تاریخ پخش تی ان تی

تیزر قسمت 22 رئالیتی شو تی ان تی
تیزر قسمت جدید تی ان تی

این رئالیتی شو، ابتدا به عنوان یک ویژه برنامه در عید نوروز کار خود را آغاز کرد و سپس هر هفته، دوشنبه‌ها پخش می‌شود. حامد آهنگی هر هفته مهمانانی مشهور دعوت می‌کند و آن‌ها را با بازی‌های جالب، به چالش می‌کشد. قسمت 22 برنامه تی ان تی، دوشنبه 27 شهریور منتشر خواهد شد.

تیزر بیست و دومین قسمت تی ان تی

تی ان تی (TNT) یک مسابقه و ویژه برنامه هفتگی است که هر هفته تحت عنوان یک شوی گفت‌وگومحور با مهمان‌های محبوب برگزار می‌شود. مجری این برنامه حامد آهنگی است. او یک بازیگر و کمدین محبوب که پیش از این برنامه آهنگی‌شو را در نمایش خانگی اجرا کرده بود این بار با شوی تی‌ان‌تی مهمان خانه‌های مردم است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر قسمت 22 رئالیتی شو تی ان تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *