انیمیشن بچه زرنگ رکورد فروش فیلشاه را شکست

فروش انیمیشن بچه زرنگ رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند. این انیمیشن یکی از فیلم‌های اکران شده فصل پاییز بود که از تاریخ 5 مهر در سالن‌های سینمایی به نمایش درآمد.

«بچه زرنگ» در مدت پنج هفته به پرفروش‌ترین انیمیشن کودکان در تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. این انیمیشن با استقبال 700 هزار نفر از بیننده‌ها و فروش 24 میلیارد تومانی در مدت کوتاه، به موفقیت بی‌نظیری دست پیدا کرد و توانست رکورد فیلشاه را بشکند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش انیمیشن بچه زرنگ

«بچه زرنگ»، انیمیشنی تهیه شده توسط حامد جعفری، از همان ابتدا توانست توجه کودکان و خانواده‌هایشان را به خود جلب کند و به سرعت رکوردهای متعددی را بشکند. این فیلم در ابتدا توانست عنوان دومین فیلم فروش هفتگی و روزانه سینماها را در اختیار بگیرد و در هر هفته با یک رشد صعودی، فروش بیشتری نسبت به هفته قبل داشته باشد. همچنین بچه زرنگ توانست در چند هفته ابتدایی اکران به پرفروش‌ترین فیلم کودک سال جاری تبدیل شود.

فروش انیمیشن بچه زرنگ
فروش انیمیشن بچه زرنگ

رکورد زدن انیمیشن بچه زرنگ

«بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که توسط یک تیم 250 نفره ساخته شد. هومن حاجی عبداللهی، میرطاهری مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشه ها و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند. بچه زرنگ در جشنواره فجر چهل و یکم، نامزد بهترین تدوین، موسیقی متن، صداگذاری، فیلمنامه، کارگردانی، فیلم و انیمیشن شده و در نهایت به‌عنوان بهترین انیمیشن انتخاب شد.

در خلاصه داستان انیمیشن بچه زرنگ آمده است:

«محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است؛ ببر ایرانی. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش انیمیشن بچه زرنگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *