تریلر جدید بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر شد

کمپانی «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch)، بامداد روز گذشته از تریلر جدید بازی Super Mario Bros. Wonder به همراه نمرات منتقدین رونمایی کرد.

«Super Mario Bros. Wonder»، یک بازی پلتفرمر است که توسط «نینتندو» برای کنسول «نینتندو سوییچ» توسعه یافته و منتشر خواهد شد. این بازی، اولین بازی سنتی سوپر ماریو از زمان عرضه بازی «New Super Mario Bros. U» در سال 2012 است و در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) عرضه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید بازی Super Mario Bros. Wonder

در بازی «Super Mario Bros. Wonder»، شما به عنوان یکی از هشت شخصیت قابل بازی، از جمله «ماریو»، «لوئیجی»، «پرنسس هلو»، «پرنسس دیزی»، «توادت»، «نابیت» و «یوشی»، در حال تکمیل سطوح در سراسر قلمروی گل‌ها با کمک ساکنان محل هستید.

شبیه به بازی‌های قبلی «سوپر ماریو»، شما بازیکنان را به انتهای هر سطح هدایت می‌کنید و در عین حال از دشمنانی مانند «Goombas» و «Piranha Plants» دوری می‌کنید و از طریق «Warp Pipes» حرکت می‌کنید. هر مرحله شامل چندین «دانهٔ شگفت‌انگیز» است که می‌توانید آن را جمع‌آوری‌ کنید.

چندی پیش، «نینتندو» با انتشار تیزر بازی جدید سوپر ماریو اعلام کرد که این بازی امروز منتشر خواهد شد. بازی «Super Mario Bros. Wonder»، به عنوان یک بازی پلتفرمر از سوی منتقدان، «تحسین جهانی» دریافت کرده است. طبق گزارش متاکریتیک، این بازی دومین بازی سوپر ماریو دو بعدی با بالاترین امتیاز در این وب‌سایت است.

بازی «Super Mario Bros. Wonder» در تاریخ 21 ژوئن 2023 (1 تیر 1402) در یک رویداد مستقیم از سوی نینتندو معرفی شد. این بازی، اولین بازی سنتی دو بعدی سوپر ماریو پس از عرضه بازی «New Super Mario Bros. U» در سال 2012 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *