اکران انیمیشن Elio پیکسار و دیزنی به تعویق افتاد

به تازگی شرکت دیزنی خبر از تغییر تاریخ اکران انیمیشن Elio داد و اعلام کرد آن را در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد شرکت‌های تولید فیلم و انیمیشن به علت اعتصابات اکران بسیاری از آثارشان را به تعویق انداخته‌اند.

با اینکه ساخت انیمیشن Elio به پایان رسیده است، ولی دیزنی مثل بسیاری از شرکت‌های هالیوودی تصمیم گرفت تا برخی از آثار خود را از سال 2024 به سال 2025 منتقل کند. این تاخیر طولانی برای بسیاری از افراد تعجب‌برانگیز است، زیرا اولین تریلر این انیمیشن قبلاً منتشر شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

تغییر تاریخ اکران انیمیشن Elio

با این حال انیمیشن Inside Out 2، که یکی دیگر از انیمیشن‌های جدید پیکسار است، همچنان در سال 2024 اکران می‌شود. دنباله انیمیشن Inside Out برای اکران در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود تبلیغات آن به‌زودی آغاز شود.

تغییر تاریخ اکران انیمیشن Elio
تغییر تاریخ اکران انیمیشن Elio

انیمیشن Elio پیکسار و دیزنی

انیمیشن Elio داستان پسر یازده ساله‌ای به‌نام الیو سولیس را روایت می‌کند که برای عادت کردن به مدرسه جدید خود دچار مشکلاتی می‌شود. الیو خود را در دنیای دگرگون شده می‌یابد و به طور اتفاقی سفیر بین‌کهکشانی سیاره زمین می‌شود. الیو شجاع پس از ملاقات با بیگانگان از دست برخی آزمایش‌های خطرناک آنها می‌گریزد و باید بتواند پیوندهای جدیدی با شکل‌های زندگی بیگانه‌های عجیب و غریب ایجاد کند.

یونس کیبراب در نقش الیو، آمریکا فررا در نقش مادر الیو، جمیله جمیل در نقش سفیر کوئستا و برد گرت در نقش سفیر گریگون از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Elio صداپیشگی کرده‌اند. آدریان مولینا، که قبلاً دستیار کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Coco بوده، اکنون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Elio را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تغییر تاریخ اکران انیمیشن Elio چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *