عوامل تاثیر گذار در رشد بیبی دوج ؛ آیا بیبی دوج رشد خواهد کرد؟

امروزه سوال های زیادی درباره رشد بیبی دوج در رسانه ها به گوش می رسد. حال می خواهیم برخی از عوامل تاثیر گذار در رشد بیبی دوج را بررسی کنیم.

بیبی دوج (BABYDOGE) با مارکت کپ (حجم نقدینگی) به نسبت پایین خود اخیرا توانسته رشد خوبی را در مارکت داشته باشد؛ این اتفاق باعث شد تا هواداران و هولدران خاص خود را به شدت به وجد آورده و در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شود.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی رشد قیمت بیبی دوج در سال 2023

پیشرفت رشد بیبی دوج و بررسی تکنیکال آن

عوامل تاثیر گذار در رشد بیبی دوج

  • روند افزایش رشد بیبی دوج

در ادامه می‌توانید روند افزایش رشد بیبی دوج را ببینید:

عوامل تاثیر گذار در رشد بیبی دوج
روند افزایش رشد بیبی دوج

ناحیه حمایتی ۰.۸ دچار فشار خرید بسیار زیادی شد و حرکت صعودی اسپایک خود را آغاز کرد، با ورود حجم زیاد و شروع این حرکت صعودی دچار گپ (FVG) یا عدم تعادل قیمت (Imbalance) شد. با وجود این گپ قیمتی در ناحیه حمایتی ۲.۵ و فیبوناچی ۰.۳۸۲ این ناحیه را به یک ناحیه حمایتی قوی تبدیل کرده است.

در حال حاضر قیمت به ناحیه مقاومتی (Resistance zone) خود واکنش نشان داده است، دو سناریو با احتمال زیاد وجود دارد:

  • سناریو شماره یک: در صورتی که قیمت بتواند بالای ناحیه مقاومتی ۳.۷ تثبیت دهد انتظار می‌رود تارگت‌های بعدی ۴.۲۵ و ۴.۷ باشد.
  • سناریو شماره دو: معامله‌گرهایی که در سطوح پایین‌تری اقدام به خرید کرده‌اند در این ناحیه مقاومتی سیو سود کرده یا از معامله خود خارج شوند و قیمت را به سطوح پایین‌تری (۲.۵) هدایت کنند.

روند افزایش رشد بیبی دوج

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *