قیمت طلا سکه و دلار 11 تیر 1402 ؛ بازار ارز از کما خارج می‌شود؟!

قیمت طلا سکه و دلار 11 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز یکشنبه 11 تیر ماه 1402، لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است.

قیمت دلار روز گذشته به کانال ۵۰ هزار تومانی نزدیک شد. این اسکناس متاثر از سیگنال‌های نامساعد بین‌المللی روند افزایشی گرفت. معامله‌گران چشم به چوب جادوی سیاست‌گذار دارند تا ببینند با کدام اقدام بازار ارز را مهار می‌کند. قیمت سکه امروز 11 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 11 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 11 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

۱۱ تیر ۱۴۰۲ قیمت طلا,سکه,دلار و ارز آزاد در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۱,نرخ های اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافی ملی را از وب سایت ما مشاهده کنید. لیست قیمت سکه امروز ۱۱ تیرماه به شرح زیر است:

  • سکه طرح جدید: ۲۸۸۰۰۰۰۰ تومان
  • سکه طرح قدیم: ۲۵۸۰۰۰۰۰ تومان
  • نیم سکه: ۱۵۷۰۰۰۰۰ تومان
  • ربع سکه: ۱۰۷۰۰۰۰۰ تومان
  • سکه یک گرمی: ۶۴۰۰۰۰۰ تومان

قیمت طلا سکه و دلار 11 تیر 1402

قیمت دلار امروز 11 تیر 1402

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، امروز یکشنبه یازدهم تیر قیمت هر اسکناس  دلار ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان اعلام شد. کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۰ هزار و ۸۵۱ تومان برای خرید و ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو  ۴۵ هزار و ۴۹ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۰ هزار و ۹۵۳ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *