واردات خودرو کارکرده انحصار بازار خودرو را می‌شکند!

واردات خودرو کارکرده ؛ قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح مجلس برای واردات خودروی کارکرده انحصار بازار خودرو را خواهد شکست.

واردات خودرو کارکرده به کشور با وجود جنجال‌ها و کش‌وقوس‌های فراوان به نظر بالاخره در حال جدی‌تر شدن است چراکه مجلس لایحه واردات خودرو دست دوم را تصویب کرد. در ادامه مطلب با خبر خودرو های کارکرده واردات همراه ما بمانید.

واردات خودرو کارکرده

  • واردات خودرو های کارکرده

به گزارش منابع خبری:

محمدباقر قالیباف با پیوستن به اپلیکیشن «تردز»، در صفحه شخصی خود نوشت:

«چراغ سبز مجمع تشخیص به طرح مجلس جهت واردات خودروی کارکرده انحصار بازار خودرو را خواهد شکست. باتوجه به اینکه مصوبۀ مجلس ریزش قیمت خودرو را رقم زد، در صورت اجرایی‌شدن درست آن، بازار خودرو شرایط مناسبی را شاهد خواهد بود.»

واردات خودرو کارکرده

واردات خودرو های دست دوم

واردات خودروهای دست دوم یکی از مصوبات خبرساز مجلس طی مدت اخیر بوده است. این مصوبه در واپسین روزهای تصدی فاطمی امین بر وزارت صمت به مجلس فرستاده شد و به تصویب این نهاد رسید. در ادامه این طرح با مخالفت هیئتی از شورای سیاست‌گذاری عالی مواجه شد و برای بررسی بیشتر به مجلس بازگشت.

واردات خودرو‌های کارکرده، پس از مدت‌ها انتظار و پاسکاری بین مجلس و شورای نگهبان، در مجمع تشخیص به تصویب رسید. در کنار این موضوع، تغییر تعرفه گمرکی و ترخیص ۴۰۰۰ خودروی خارجی از گمرک نیز از دیگر خبر‌هایی بود که اخیرا در حوزه واردات خودرو مطرح شده است. در کنار این اخبار، سخنان یک نماینده مجلس نیز بازخورد فراوانی داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *