فوری : کشف اثر تاریخی زیرزمینی در متروی مشهد [+جزئیات]

به تازگی خبری در مورد کشف اثر تاریخی زیرزمینی در متروی مشهد در رسانه های فارسی پخش شده که حواشی زیادی را نیز در بر داشته است.

 کشف اثر تاریخی زیرزمینی در متروی مشهد

مسئول ثبت آثار ملی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت:

“به هیچ عنوان مشخص نیست که ادعاهای مطرح شده، در خصوص کشف شهر زیرزمینی صحت پیدا می‌کند و اینکه این منطقه با اصالت همراه خواهد بود یا خیر. تا منطقه بررسی نشود، نمی‌توان پاسخ قطعی برای این مورد داشت.”

آثار تاریخی کشف شده در متروی مشهد

حمود طغرایی مسئول ثبت آثار ملی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در خصوص قنات قدیمی و کانال یافت شده در مسیر حفاری تونل قطار شهری مشهد اظهار کرد: متاسفانه با توجه به موضوع کشف قنات قدیمی در مسیر حفاری تونل قطار شهری و ریزش تونل، مسیر بازدید از منطقه مسدود بود و در حال حاضر بررسی منطقه میسر نشد.
آثار تاریخی کشف شده در متروی مشهد

حمود طغرایی مسئول ثبت آثار ملی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در خصوص قنات قدیمی و کانال یافت شده در مسیر حفاری تونل قطار شهری مشهد اظهار کرد:

“متاسفانه با توجه به موضوع کشف قنات قدیمی در مسیر حفاری تونل قطار شهری و ریزش تونل، مسیر بازدید از منطقه مسدود بود و در حال حاضر بررسی منطقه میسر نشد.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *