پخش زنده و رایگان بازی النصر و پاری سن ژرمن [بدون سانسور]

دو تیم النصر و پاری سن ژرمن در روز ۲۹ دی ماه با هم دیدار خواهد کرد. پخش زنده بازی النصر و پاری سن ژرمن 29 دی را در ادامه ببینید.

بازی تیم های ملی النصر و پاری سن ژرمن در شهر ریاض عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

تاریخ بازی النصر و پاری‌ سن‌ ژرمن در عربستان مشخص شد! [+زمان]

پخش زنده بازی النصر و پاری سن ژرمن 29 دی

  • پخش زنده بازی النصر و پاری سن ژرمن

به گزارش منابع خبری:

با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن، تیم فوتبال پی اس جی روز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۹ دی ۱۴۰۱) بازی دوستانه ای با تیم منتخب ستارگان النصر و الهلال، در شهر ریاض عربستان سعودی برگزار خواهد کرد.

پس از اینکه باشگاه النصر عربستان در انتقالی پر سروصدا کریستیانو رونالدو را با قراردادی دو و نیم ساله با دستمزد ۲۰۰ میلیون دلار در سال (۱۸۷ میلیون یورو در سال) به خدمت گرفت، حالا رقیب سنتی این تیم یعنی الهلال نیز قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن دیگر فوق‌ستاره جهان فوتبال یعنی لیونل مسی امتحان کند.

پخش زنده بازی النصر و پاری سن ژرمن 29 دی 1401

پخش زنده بازی النصر و پاری سن ژرمن 29  دی 1401

پخش زنده فوتبال النصر و پاری سن ژرمن

سرمربی النصر درباره جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان گفت: ما در لیگ عربستان صدرنشین هستیم و از این بابت احساس خوشحالی می‌کنیم. کسب عنوان قهرمانی سخت است اما مصمم هستیم که این کار را انجام دهیم. باشگاه الهلال برای مقابله به مثل با النصر، قصد به خدمت گرفتن فوق‌ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را دارد. هواداران فوتبال دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و ستارگان النصر و الهلال را احتمالا آخرین تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می دانند.

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و النصر

بیشتر بخوانید:


5 thoughts on “پخش زنده و رایگان بازی النصر و پاری سن ژرمن [بدون سانسور]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *